2014-04-29

W Internecie pojawiły się fałszywe e-maile zawierające prośbę o weryfikację tożsamości i podanie poufnych danych.

Nadawca prosi o kliknięcie w odnośnik przekierowujący do fałszywej strony z prośbą o zalogowanie i podanie poufnych danych.

Informujemy, że PKO Bank Polski nie jest autorem tych wiadomości, zostały one wysyłane przez osoby podszywające się pod Bank.

Przypominamy, że Bank NIGDY NIE PROSI O PODAWANIE JAKICHKOLWIEK DANYCH DROGĄ MAILOWĄ.

Prosimy o zachowanie ostrożności i ograniczonego zaufania w stosunku do e-maili, w których znajduje się prośba o podanie poufnych danych lub skorzystanie z linku.

Ostrzegamy, że zawsze są to fałszywe e-maile, mające na celu nie tylko wyłudzenie od odbiorcy danych osobowych lub danych karty, ale także zainstalowanie na jego komputerze lub w telefonie potencjalnie szkodliwych programów podglądających i śledzących jego działania.

Prosimy więc nie odpowiadać na tego typu maile, nie korzystać z podanego linku i nie udostępniać danych osobowych, loginu i haseł do konta, kodów jednorazowych jak również danych dotyczących karty płatniczej - PINu, kodu CVV. Te dane są do Państwa wyłącznej wiadomości.

W przypadku użycia linku z otrzymanej wiadomości e-mail oraz podania danych na stronie internetowej przypominającej iPKO, skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerami: 801 307 307, 801 3PKOBP (numer dla dzwoniących w kraju) lub +48 81 535 60 60 (numer dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych).