2012-07-16

Wakacje to nie tylko czas odpoczynku, ale również idealny moment na zakupy. Dla klientów, którzy znaleźli ciekawe letnie oferty i wyprzedaże, PKO Bank Polski przygotował atrakcyjne promocje dotyczące produktów kredytowych. Od dziś w Banku można skorzystać ze specjalnej oferty kart kredytowych. W ramach promocji klienci mogą uzyskać w Banku kartę kredytową z opłatą roczną obniżoną o połowę. Promocja obowiązuje do 31 sierpnia i dotyczy zarówno błękitnych, jak i srebrnych oraz złotych kart kredytowych z oferty Banku. Oferta jest dostępna w oddziałach Banku. Klientom wyjeżdżającym na wakacje, PKO Bank Polski oferuje również atrakcyjny pakiet Ubezpieczenia podróżne obejmujący: ubezpieczenie kosztów leczenia, assistance w podróży, ubezpieczenie opóźnienia lotu i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Z kolei w ramach usługi Wcześniejszego przejęcia odpowiedzialności Bank przejmuje odpowiedzialność za operacje zrealizowane przed zgłoszeniem utraty karty płatniczej, niezależnie od godziny dokonania operacji. Lato to również doskonały moment na poszukiwanie mieszkania. Dla klientów pragnących sfinansować własne M, PKO Bank Polski przygotował promocję kredytu hipotecznego Lato 2012. Specjalna oferta dotyczy kredytu mieszkaniowego WŁASNY KĄT hipoteczny oraz preferencyjnego kredytu mieszkaniowego z dopłatami rządowymi w ramach programu Rodzina na Swoim. W ramach promocji istnieje możliwość uzyskania stałej marży przez cały okres kredytowania na poziomie 1,2% bez względu na wkład własny oraz kwotę kredytu. Ponadto klient może przy spełnieniu kilku warunków, takich jak np. posiadanie ROR w PKO Banku Polskim, liczyć na prowizję w wysokości 0%. Dodatkowo w ramach promocji przy kredytach w kwocie do 400 tys. zł brak jest opłaty za oszacowanie wartości nieruchomości. Promocja obowiązuje do 7 sierpnia i jest dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży (oddziały, agencje, pośrednicy). Wprowadzaniu wakacyjnych promocji w PKO Banku Polskim towarzyszą również inne udogodnienia dla klientów. Posiadacze kart kredytowych z mikroprocesorem zyskali kolejną po bankomatach i serwisie iPKO metodę zmiany numeru PIN – przez połączenie telefoniczne z Kartolinią. Klient po połączeniu się z konsultantem i potwierdzeniu tożsamości zostaje przełączony do automatycznego systemu, który prosi go o dwukrotne wprowadzenie nowego numeru PIN. Kolejnym udogodnieniem dla klientów PKO Banku Polskiego jest wprowadzenie możliwości płacenia za zakupy w sieci każdą wydaną kartą debetową. Od początku lipca funkcja płatności internetowych jest dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych posiadających „debetówki” wydane przez Bank. Wcześniej możliwość płacenia kartami debetowymi za zakupy w sieci mieli klienci, którzy skorzystali z nowej oferty rachunków osobistych wprowadzonej w marcu 2011 roku. Dzięki upowszechnieniu tej funkcji PKO Bank Polski posiada największy portfel kart debetowych wydawanych klientom indywidualnych otwartych na płatności e-commerce. Jest to obecnie ok. 5,3 mln kart. Płatności internetowe są potwierdzane indywidualnym dla każdej karty nadrukowanym na jej odwrocie kodem CVV2, służącym do autoryzacji operacji. Ponadto bezpieczeństwo płatności zapewnia wymóg podania przy zatwierdzaniu transakcji innych indywidualnych danych karty, takich jak jej numer, data ważności czy dane posiadacza. Bezpieczeństwo klienta wzmacnia również możliwość ustawienia limitu dziennego na transakcje dokonywane w internecie.

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za I kwartał 2012 rok wyniósł 1,005 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik The Banker. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Dwa produkty PKO Banku Polskiego: kredyt gotówkowy i lokata bankowa, zostały nagrodzone przez miesięcznik Reader's Digest certyfikatami "Produkt Roku 2011" jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem "Złotego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt hipoteczny, zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców", posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi" oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt - za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Ponadto system bankowości elektronicznej iPKO Biznes po raz drugi zdobył Medal Europejski. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu "Top Marka" według magazynu Press oraz tytuł Marki Godnej Zaufania przyznany przez miesięcznik Reader’s Digest. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2011” jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem, jak wynika z rankingu „100 najcenniejszych firm Newsweeka”. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych.