2009-09-01

Uprzejmie informujemy, że w związku z zakupem przez firmę Discover Financial Services (DFS) systemu Diners Club International, ulega zmianie światowa sieć bankomatów akceptująca wypłaty kartami Diners Club. Od dnia 1 września 2009 roku Posiadacze kart Diners Club International będą mogli dokonać wypłaty gotówki wyłącznie z bankomatów oznaczonych logo PULSE lub logo Diners Club International. Na dzień dzisiejszy są to bankomaty Banku Handlowego (Citi Handlowy) oraz bankomaty PKO PKO Banku Polskiego. Aktualne informacje o dostępnych bankomatach znajdują się na stronie www.dinersclub.pl W związku z powyższym, mogą wystąpić przejściowe trudności z wypłatą gotówki w bankomatach na świecie, w tym także na terenie Polski. Bieżące informacje na temat wypłaty gotówki znajdziecie Państwo na stronie www.dinersclub.pl w zakładce "Wypłata gotówki" oraz na miesięcznych wyciągach. Został uruchomiony również specjalny adres e-mail: bankomat@dinersclub.pl, pod który prosimy kierować korespondencje związaną z tym zagadnieniem. Ponadto mając na uwadze Państwa wygodę, Diners Club International na stronie www.dinersclubcash.com przygotowuje wyszukiwarką lokalizacji bankomatów akceptujących karty Diners Club. Będzie ona dostępna w Internecie z poziomu komputera oraz urządzeń typu „smart phone” i PDA. Jednocześnie informujemy, iż zarówno w Polsce jak i za granicą akceptacja kart Diners Club w zakresie transakcji bezgotówkowych pozostaje na niezmienionym poziomie. Serdecznie przepraszamy za ewentualne utrudnienia. Dział Obsługi Klienta Diners Club Polska pozostaje do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 22 826 07 66 i adresem e-mail: customer.services@dinersclub.pl.