2016-11-03

Pięć inicjatyw PKO Banku Polskiego zostało docenionych przez komisję i zakwalifikowanych do półfinału projektu pierwszej w Polsce listy najbardziej znaczących kampanii, programów, akcji edukacyjnych firm. Finalistów wybierają internauci. Głosować można do 13 listopada!

O miejsce na pierwszej w kraju liście najbardziej znaczących edukacyjnych inicjatyw biznesu walczą:


Głos można oddać maksymalnie na 3 inicjatywy. Wybierz najlepszą i głosuj.

Identyfikacja biznesu z najbliższym otoczeniem ma znaczenie zarówno dla interesów, jak i dobrych relacji m.in. z klientami, lokalnymi społecznościami, partnerami biznesowymi i inwestorami. PKO Bank Polski łączy cele biznesowe z działaniami na rzecz społeczeństwa. Głównym celem edukacji prowadzonej przez Bank jest ograniczenie wykluczenia finansowego, budowanie świadomości konsumenckiej, działania w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz wspieranie przedsiębiorczości.

„Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw” stanowić będzie zestawienie działań edukacyjnych, prowadzonych przez firmy. To także przegląd aktywności firm i inicjatyw podejmowanych na rzecz zwiększania świadomości interesariuszy w zakresie m.in.: zdrowia, bezpieczeństwa, ekologii, rynku pracy, konsumpcji, stylu życia, kultury, technologii, nauki i rozwoju. Inicjatorem powstania Listy jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu, partnerem medialnym „Rzeczpospolita”. Ogłoszenie wyników 17 listopada br.