2011-09-01

Od dziś do końca października PKO Bank Polski daje swoim klientom niepowtarzalną szansę na wygranie aż miliona złotych. W puli nagród jest także 20 samochodów Nissan Juke. Wystarczy założyć jedną z pięciu lokat, ulokować na niej nowe środki i zaproponować ciekawą nazwę produktu. Pula nagród, jakie można wygrać w konkursie jest wyjątkowa. Klienci PKO Banku Polskiego, którzy zdecydują się na zdeponowanie na lokatach objętych konkursem nowych środków, czyli takich które nie były dotychczas zgromadzone na którymkolwiek rachunku w Banku i zaproponują nazwę produktu składającą się z nie więcej niż 10 słów, mają szanse na powiększenie swoich oszczędności o niebagatelną kwotę miliona złotych. Oprócz nagrody głównej do wygrania jest także 20 samochodów Nissan Juke, crossoverów o nowoczesnym designie. Wśród lokat objętych konkursem oferowane są:

  • lokaty z dzienną kapitalizacją na nowe środki z oprocentowaniem w wysokości 4,50% w skali roku, co odpowiada zwykłej lokacie w wysokości 5,55% w skali roku - lokata 3-miesięczna z dzienną kapitalizacją oraz 2-miesięczna z dzienną kapitalizacją na nowe środki (ta ostatnia oferowana będzie od 1 października),
  • lokata 3+3, z możliwością rezygnacji z umowy po pierwszych 3 miesiącach bez utraty odsetek, z oprocentowaniem 3,80% w skali roku. Po dotrzymaniu 6-miesięcznego okresu umownego oprocentowanie wyniesie 4,20% w skali roku,
  • lokata 6+6, z możliwością rezygnacji z umowy po pierwszych 6 miesiącach bez utraty odsetek, z oprocentowaniem 4,10% w skali roku. Po dotrzymaniu 12-miesięcznego okresu umownego oprocentowanie wyniesie 4,50% w skali roku,
  • lokata 9+9, z możliwością rezygnacji z umowy po pierwszych 9 miesiącach bez utraty odsetek, z oprocentowaniem 4,20% w skali roku. Po dotrzymaniu 18-miesięcznego okresu umownego oprocentowanie wyniesie 4,90% w skali roku.

Promocji towarzyszy kampania reklamowa prowadzona z wykorzystaniem: - TV – dwa 30‘’ spoty reklamowe z kolejnym wcieleniem Szymona Majewskiego – dyrektora ds. nagród, emitowane w głównych stacjach oraz w kanałach tematycznych, - Internetu – wiodących portalach internetowych, - witryn oddziałów, - siatek wielkoformatowych, - materiałów BTL w oddziałach. Reklamę przygotowała agencja DDB. Spot wyprodukował dom produkcyjny Tango Production. Autorem kreacji w Internecie jest agencja OS3. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann oraz konsorcjum Value Media i Cube Group. Rysunek do projektu przygotowała Ars Thanea. Szczegóły oferty, w tym Regulamin konkursu dostępne są na www.pkobp.pl

***

Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za I półrocze 2011 roku wyniósł 1,838 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych według Związku Banków Polskich, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Jako lider sektora zwyciężył w rankingu „50 największych banków w Polsce 2011” organizowanym przez miesięcznik Bank. Najwyższe na rynku wyniki finansowe zapewniły PKO Bankowi Polskiemu także pierwsze miejsce w prowadzonym przez Gazetę Finansową rankingu 100 największych instytucji finansowych w Polsce. Liderowi rynku zostały również przyznane dwie nagrody w dziewiętnastej edycji rankingu „Najlepsze Banki” prowadzonego przez Gazetę Bankową we współpracy z firmą doradczą PwC. PKO Bank Polski zajął drugie miejsce w kategoriach – banki duże oraz najefektywniejszy bank. W rankingu najlepszych instytucji finansowych zorganizowanym przez dziennik Rzeczpospolita Bank zdobył wyróżnienia w dwóch kategoriach: banki komercyjne oraz domy maklerskie. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader's Digest certyfikatami "Produkt Roku 2010" jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem "Złotego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zdobywcą tytułu Solidny Pracodawca 2010, zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców", posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi" oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt – za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł "Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010". PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu "Top Marka" według magazynu Press oraz Złota Statuetka Marki Godnej Zaufania w kategorii bank w dorocznym badaniu European Trusted Brands przeprowadzanym przez wydawnictwo Reader’s Digest. Wyrazem uznania dla siły wizerunkowej Banku jest także tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Marka Europejska przyznany przez Business Centre Club. Marka PKO Banku Polskiego jest także najdroższa na krajowym rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej "Polskie Marki 2010" jej wartość została określona na 3,6 mld zł.