2017-09-05

Informujemy, iż wkrótce nie będzie możliwe pobranie ani aktywowanie aplikacji mobilnej token iPKO. Zmiana dotyczy klientów indywidualnych. Aby zachować możliwość zatwierdzania operacji w serwisie internetowym iPKO i aplikacji IKO, należy wybrać inny sposób autoryzacji operacji w PKO Banku Polskim – np. kody SMS.

Zmiana narzędzia autoryzacyjnego wpłynie na sposób logowania do serwisu internetowego iPKO, jeśli korzystasz z tokena iPKO do logowania dwuetapowego, tzn. poza numerem klienta (przyjaznym loginem) i hasłem podajesz również kod z tokena iPKO. Po zmianie nie będzie to możliwe.

Termin i warunki całkowitego wycofania tokena mobilnego iPKO jako narzędzia autoryzującego operacje w PKO Banku Polskim będą podane w kolejnych wiadomościach. W najbliższym czasie poinformujemy również o nowym typie narzędzia autoryzacji operacji w naszym Banku. W tym celu prosimy śledzić aktualności oraz korespondencję elektroniczną od PKO Banku Polskiego.

Jak zmienić narzędzie autoryzacyjne?

  1. Zaloguj się do serwisu internetowego iPKO.
  2. Wejdź do sekcji Ustawienia, następnie do zakładki Autoryzacja
  3. Wybierz link zmień narzędzie autoryzacyjne, a następnie wybierz jako preferowany typ narzędzia kody SMS
    Wyłączenie tokena
  4. Gdy zmienisz typ narzędzia autoryzacyjnego, wejdź w zakładkę Token iPKO, gdzie znajdziesz informację o swoim tokenie oraz jego statusie i wciśnij usuń token.
  5. Po usunięciu tokena z poziomu serwisu internetowego iPKO usuń aplikację Token iPKO z telefonu.

Instrukcja dla posiadaczy iPhone 5S, SE, 6, 6 Plus, 6S, 6S Plus, 7, 7 Plus z iOS11

Wraz z zainstalowaniem na Twoim telefonie systemu operacyjnego iOS11, którego premiera będzie mieć miejsce we wrześniu 2017 roku, token mobilny iPKO przestanie działać. Korzystanie z aktywowanego na Twoim telefonie tokena iPKO nadal będzie możliwe, jeśli nie zaktualizujesz systemu operacyjnego do wersji iOS11, ani nie odinstalujesz / dezaktywujesz swojego tokena iPKO. Ww. wersja systemu nie obsługuje starszych aplikacji o odmiennej architekturze niż aktualne wymagania producenta oprogramowania.

Instrukcja dla posiadaczy innych telefonów

Aktywowany na Twoim telefonie token iPKO będzie działał do momentu wyłączenia przez Bank tego narzędzia autoryzacyjnego, dopóki nie odinstalujesz / dezaktywujesz swojego tokena iPKO.