2015-11-16

Już dziś posiadacze kont PKO Banku Polskiego i Inteligo, a także portmonetki IKO mogą pobrać najnowszą wersję aplikacji mobilnej IKO. Aplikacja IKO po aktualizacji zyskała całkowicie nowy wygląd i uproszczoną nawigację. 

Pobierz aplikację IKO

 

Nowy, odświeżony wygląd aplikacji IKO
Przy zachowaniu prostych rozwiązań charakterystycznych dla poszczególnych systemów operacyjnych telefonów (Android, iOS, Windows Phone) na pierwszy plan wysunęły się najważniejsze funkcje aplikacji IKO: podgląd salda i historii operacji na koncie, przelewy oraz płatności BLIK.

W menu, które otworzysz wybierając ikonę w lewym górnym rogu, znajdziesz odnośniki do pozostałych opcji aplikacji, np. kliknięcie w „Mój Bank” przeniesie Cię do sekcji, w której przejrzysz szczegóły posiadanych przez Ciebie kont, kart, kredytów i lokat. W menu znajdziesz też odnośnik do doładowania telefonu czy zleceń stałych.

Jeśli chcesz mieć dostęp do salda konta lub kodu BLIK jeszcze przed zalogowaniem do aplikacji, zmień widok logowania w ustawieniach aplikacji.

Szybka aktywacja aplikacji
Aktywacja nowej aplikacji IKO została zaprojektowana od nowa. Przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa obowiązujących w banku udało się skrócić do minimum czas oczekiwania na zakończenie procesu. Dodatkowo aktywacja aplikacji IKO jest możliwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w 100% przez telefon. Jak to działa?

  1. Uruchom aplikację IKO, a następnie naciśnij przycisk „Mam konto” i zaloguj się przy użyciu loginu i hasła do iPKO.
  2. Ustal PIN do aplikacji IKO, a zyskasz dostęp do aplikacji IKO i możesz korzystać z większości opcji. Jeśli natomiast chcesz włączyć pełny zakres funkcji IKO, przejdź do następnego kroku i wciśnij przycisk „Aktywuj IKO”.
  3. Na ekranie głównym aplikacji po zalogowaniu wybierz przycisk "Aktywuj IKO" i wyślij SMS-a autoryzującego. Zrób to bez zmiany treści SMS-a (opłata za SMS-a zgodna z Twoją taryfą operatora).
  4. Wybierz autoryzację aplikacji: w przypadku wiadomości głosowej przekażemy Ci telefonicznie 4-cyfrowy kod. Możesz też zalogować się do serwisu internetowego iPKO i wejść do zakładki „IKO”, gdzie również wygenerujesz 4-cyfrowy kod. Otrzymany kod wpisz w aplikacji IKO, aby dokonać jej finalnej aktywacji i móc w pełni korzystać z jej możliwości.

Gratulacje, aplikacja IKO jest aktywna. Pamiętaj, jeśli jesteś już użytkownikiem IKO, nie ma wymogu powtórnej aktywacji aplikacji IKO.

Więcej o aktywacji aplikacji IKO

3 najpopularniejsze systemy operacyjne - Android, iOS i Windows Phone
Nowa wersja aplikacji IKO jest dostępna dla telefonów z systemami Android, iOS i Windows Phone i została udostępniona w sklepach z aplikacjami (Play Google, Appstore, Windows Phone Store).

 

 


Poprzednia wersja
aplikacji IKO

 


Nowa wersja
aplikacji IKO

Android

wersje niższe niż 4.0,
nie starsze niż 2.3

wersje 4.0 i wyższe

iOS

wersje niższe niż 7.0,
nie starsze 6.0

wersje 7.0 i wyższe

Windows Phone

wersje niższe niż 8.1,
nie starsze 6.0

wersje 8.1 i wyższe

platformy wspierające Javę/MIDP2.0/CLDC1.1,
w tym Symbian i BlackBerry

wersje 5.x/6.x/7.x

-

 

Jeśli jesteś już użytkownikiem aplikacji IKO i Twój telefon spełnia warunki techniczne wymagane przy najnowszej wersji aplikacji IKO, otrzymasz ze sklepu z aplikacjami powiadomienie o nowej wersji aplikacji na swoim telefonie. Jeśli tak się nie stanie, wejdź do sklepu i wyszukaj „IKO”, a trafisz na stronę o naszej aplikacji. Możesz również użyć przycisku poniżej:

Pobierz aplikację IKO

 

Więcej o aplikacji IKO

 

1 Nowa aplikacja IKO wymaga systemów w wersjach co najmniej Android 4.0, iOS 7.0, Windows Phone 8.1. Jeśli do tej pory korzystałeś z aplikacji IKO na Windows Phone w wersji niższej niż 2.68.12.23, przed aktualizacją aplikacji IKO należy odinstalować poprzednią wersję aplikacji i usunąć powiązanie z nią z serwisu internetowego iPKO, a następnie zainstalować nową wersję aplikacji i aktywować ją.