Serwis internetowy iPKO

Serwis internetowy iPKO to usługa bankowości elektronicznej. Logowanie do serwisu jest proste i służy do niego numer klienta (lub login) oraz hasło. Sprawdź, jak logować się do serwisu, odblokować iPKO lub ustawić poziomy dostępu lub limity.

Aplikacja mobilna IKO

Aktywuj aplikację mobilną IKO i zyskaj dostęp do finansów w PKO Banku Polskim przez telefon. Aplikacją IKO zapłacisz też w sklepach i internecie.

Serwis telefoniczny

Ustaw swój kod telefoniczny, zadzwoń na 800 302 302 i zlecaj operacje przez telefon. Możesz też skorzystać z pomocy konsultanta, który przyjmie dyspozycje.

Placówki

Odwiedź jedną z placówkek w Polsce, aby skorzystać ze wsparcia doradcy - ich lokalizacje znajdziesz na stronie pkobp.pl/poi lub w aplikacji IKO.

Karta do konta

Aktywuj kartę do konta, aby płacić nią w sklepach i internecie oraz wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów i we wpłatomatach.

Bezpieczeństwo

Obsługuj świadomie swoje finanse przez telefon i komputer. Sprawdź, jak możesz dodatkowo chronić siebie i swoje pieniądze.