Korzystając z usług bankowości elektronicznej iPKO możesz wybrać dowolne narzędzie do autoryzacji operacji:

Dodatkowo, dla rozmowy telefonicznej zainicjowanej przez PKO Bank Polski, autoryzacja dyspozycji może zostać przeprowadzona poprzez udzielenie przez Ciebie odpowiedzi na pytanie zadane przez konsultanta, która umożliwi powiązanie złożonej przez Ciebie dyspozycji z Twoimi danymi pozostawionymi w PKO Banku Polskim.

Pamiętaj! W serwisie internetowym numer kodu jednorazowego, o który poprosi system, może zostać zaprezentowany w postaci graficznej. Stanowi to dodatkową ochronę wykonywanych przez Ciebie transakcji. W celu prawidłowego odczytu numeru konieczna jest konfiguracja przeglądarki w sposób umożliwiający pobieranie obrazków.

  • Jeżeli korzystasz z przeglądarki Internet Explorer, postępuj zgodnie z instrukcją:
    Menu "Narzędzia" » "Opcje internetowe" » "Zaawansowane"" » "Pokazuj obrazki"
  • Jeżeli korzystasz z przeglądarki Firefox, postępuj zgodnie z instrukcją:
    Menu "Narzędzia" » "Opcje internetowe" » "Przeglądanie" » "Pobieraj obrazki"
  • Jeżeli korzystasz z przeglądarki Chrome, postępuj zgodnie z instrukcją:
    Ustawienia> pokaż ustawienia zaawansowane > ustawienia treści > grafika (Pokazuj wszystkie grafiki (zalecane))
  • Jeżeli korzystasz z przeglądarki Opera, postępuj zgodnie z instrukcją:
    Ustawienia> preferencje > strony www > obrazy (wyświetlaj obrazy)
Zmiana narzędzia autoryzacji
Drukuj