Aplikacja PKO Banku Polskiego umożliwia dostęp do salda, historii rachunku oraz dokonywanie szybkich i bezpiecznych płatności mobilnych. Dzięki niej w każdej chwili będziesz mieć dostęp do swojego konta, zapłacisz telefonem w tysiącach punktów handlowo-usługowych oraz wypłacisz pieniądze w największej krajowej sieci bankomatów. Możesz jej również użyć między innymi do zakupów online oraz przelewania pieniędzy znajomym, znając tylko ich numer telefonu.

Proces aktywacji aplikacji IKO można zainicjować zarówno z poziomu telefonu, jak i serwisu transakcyjnego. Do zalogowania do aplikacji wystarczy czterocyfrowy kod PIN nadawany własnoręcznie przez użytkownika.

Jakie korzyści daje IKO?

  • Korzystanie z płatności mobilnych BLIK;
  • IKO umożliwia pełną kontrolę środków – saldo rachunku można podejrzeć tuż przed podejściem do kasy;
  • IKO to „bank w komórce” – w każdej chwili można sprawdzić czy przyszedł przelew, jakich ostatnio dokonaliśmy transakcji, wyszukać pobliskie bankomaty czy zapłacić za zakupy;
  • Prostota obsługi – bez skomplikowanych loginów i długich haseł. Aplikacja IKO zabezpieczona jest 4-cyfrowym kodem PIN nadawanym przez samego użytkownika. Rozwiązanie bardzo proste i jednocześnie bezpieczne;
  • IKO umożliwia wypłatę gotówki z bankomatów PKO Banku Polskiego bez użycia karty;
  • IKO pozwala łatwo zwracać znajomym drobne kwoty – w formie przelewu na numer telefonu odbiorcy, bez konieczności posiadania długiego numeru konta bankowego;
  • Czeki BLIK dostępne w aplikacji IKO pozwalają na wysłanie innym osobom (także tym, które nie posiadają aplikacji IKO ani konta bankowego) środków do wykorzystania. Czekiem BLIK można zapłacić w terminalach płatniczych w sklepach, w Internecie czy wypłacić gotówkę z bankomatu.

Więcej informacji na temat aplikacji IKO.

Pobierz aplikację IKO.

Drukuj