Usługi iPKO to:

  • Wygoda i oszczędność czasu
  • Oszczędność pieniędzy
  • Bezpieczeństwo

Wygoda i oszczędność czasu

Korzystając z usług iPKO nie musisz przychodzić do Banku, aby zarządzać swoimi środkami na koncie. W serwisie internetowym, mobilnym lub telefonicznym samodzielnie zrobisz wszystko szybciej, w najdogodniejszej dla Ciebie porze.

Serwis internetowy to najwygodniejszy sposób obsługi rachunku. Możesz z niego korzystać wszędzie tam, gdzie masz dostęp do internetu.

Serwis mobilny iPKO to przeznaczona na telefony komórkowe wersja serwisu transakcyjnego iPKO.

Serwis telefoniczny daje Ci możliwość samodzielnego wykonywania niektórych operacji za pomocą klawiatury telefonu bądź skorzystania z pomocy konsultanta, który przyjmie Twoje dyspozycje i udzieli niezbędnych informacji.

 

-> więcej o kanałach dostępu

iPKO umożliwia:

  • dostęp do informacji o saldzie i historii rachunku,
  • dokonywanie przelewów bieżących oraz z datą przyszłą,
  • zakładanie zleceń stałych,
  • zakładanie i obsługę lokat,
  • złożenie wniosku o udzielenie kredytu,
  • dostęp do informacji o karcie kredytowej i spłatę zadłużenia,
  • zakup jednostek funduszy inwestycyjnych,
  • doładowanie telefonu komórkowego na kartę,
  • dokonywanie płatności internetowych poprzez "Płacę z iPKO",
  • wykupienie ubezpieczenia,
  • dostęp do rachunku w PKO BP BANKOWYM  Powszechnym Towarzystwie Emerytalnym,
  • zawieranie transakcji giełdowych,
  • dokonywanie płatności z  Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Oszczędność pieniędzy

Dzięki iPKO oszczędzasz nie tylko czas, ale również swoje pieniądze. Opłaty za czynności bankowe, które wykonujesz za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu są często kilkakrotnie niższe niż za takie same czynności realizowane w oddziałach banku.

Bezpieczeństwo

Tworząc usługi bankowości elektronicznej, zadbaliśmy o to, żeby korzystanie z nich było zarówno wygodne, jak i bezpieczne.

Jako użytkownik iPKO otrzymujesz:

  • numer klienta i hasło dostępu pozwalające na zidentyfikowanie Cię jako klienta PKO Banku Polskiego (w dowolnej chwili możesz ustanowić własny login i hasło, którym będziesz się logować do serwisu internetowego iPKO),
  • narzędzie do autoryzacji operacji: kody SMS lub kartę kodów jednorazowych zawierającą kody służące do potwierdzania większości operacji na Twoim rachunku. (w dowolnym momencie możesz zmienić narzędzie do autoryzacji operacji na: kody SMS, kartę kodów lub – w przypadku zmiany w kanałach elektronicznych - token). 


Stosowane przez PKO Bank Polski zasady bezpieczeństwa uniemożliwiają osobom niepowołanym dostęp do Twojego rachunku.

Zapoznaj się z zasadami bezpieczeństwa

Drukuj