Korzystając z "Płacę z iPKO" płacisz za zakupy w sklepach internetowych bez potrzeby wypełniania formularza przelewu, ujawniania numeru swojej karty płatniczej czy konta, a przelew nic Cię nie kosztuje.

Usługa polega na pełnej integracji zakupu dokonanego w sklepie internetowym 
z rachunkiem bankowym. Nie wymaga aktywacji i jest dostępna dla wszystkich klientów PKO Banku Polskiego z dostępem do serwisu internetowego iPKO.

 

 

 

UWAGA! Od godzin popołudniowych dnia 10 kwietnia 2015r. usługa „Płacę z iPKO” automatycznie kieruje wszystkich Użytkowników iPKO do nowego serwisu. Dla Klientów korzystających z dotychczasowej wersji iPKO oznacza to korzystanie z strony logowania i serwisu w nowej odsłonie podczas płacenia za zakupy przy pomocy „Płacę z iPKO”.  Zasady korzystania z usługi „Płacę z iPKO” nie ulegają zmianie.

Jeśli korzystasz z dotychczasowego serwisu iPKO, pozostałe usługi będą dostępne właśnie w tej wersji.

Korzystając z serwisu transakcyjnego pamiętaj o zasadach bezpiecznego logowania.

Pamiętaj!, aby przed dokonaniem zakupu zadbać o wystarczającą ilość środków na Twoim koncie.

Odwołanie transakcji jest możliwe jedynie w sklepie, w którym realizowany był zakup.

 

Czy wiesz, że płatność w internecie może być jeszcze prostsza? Zainstaluj bezpłatną aplikację IKO i skorzystaj z funkcji „Płacę z IKO”! Po wybraniu tej opcji zostaniesz przeniesiony do serwisu iPKO, w którym wystarczy tylko podać wygenerowany w aplikacji jednorazowy kod IKO lub czeku. Dowiedz się więcej na stronie: iko.pkobp.pl!

Jak zapłacić metodą „Płacę z iPKO"?

Krok 3. Sprawdź dane operacji.
Krok 5. Gotowe!
Drukuj