Czy korzystanie z serwisu internetowego jest bezpieczne?
Jakiego rodzaju zabezpieczenia rachunku oferuje bank?
Co oznacza kłódka w dolnym pasku przeglądarki internetowej?
Jak przekonać się, że dla strony wystawiono certyfikat bezpieczeństwa?
Czy można ustanowić limit dzienny, miesięczny lub zablokować jakąś kwotę na rachunku?
Zgubiłem kartę kodów jednorazowych, co mam zrobić?
Zgubiłem telefon, na który otrzymywałem kody SMS, co powinienem zrobić?
Zgubiłem telefon, na którym miałem zainstalowaną aplikację Token iPKO, która jest moim aktualnym narzędziem autoryzacyjnym, co powinienem zrobić?
Zgubiłem telefon, na którym miałem zainstalowaną aplikację Token iPKO, która nie jest moim aktualnym narzędziem autoryzacyjnym, co powinienem zrobić?
Czy jakakolwiek dyspozycja wymaga podania więcej niż jednego kodu autoryzacyjnego?
Dlaczego zostałem poproszony o podanie kodu o numerze wyższym - z pominięciem jednego niewykorzystanego kodu?
Zapomniałem numeru klienta, co powinienem zrobić?
Co powinienem zrobić w sytuacji, gdy zgubiłem swoje hasła?
Jak powinny wyglądać ustawienia przeglądarki internetowej, aby bezpiecznie korzystać ze swojego rachunku?
Co się stanie, jeżeli po zalogowaniu do serwisu iPKO pozostawię przeglądarkę bezczynnie?
Co to jest phishing?
Jak nie zostać ofiarą phishingu?
Jak rozpoznać fałszywy e-mail?
Jak rozpoznać fałszywą stronę internetową?
Co to jest koń trojański?
Czym są programy typu "spyware"?
Jak ochronić się przed trojanami i programami szpiegującymi?
Na czym polega zmiana logowania?
W jakim celu podczas logowania do serwisu wyświetla się obrazek?
Czy w przypadku pobytu za granicą w innej strefie czasowej na obrazku, w momencie logowania ma być data i godzina lokalna czy aktualny dzień i godzina w Polsce?
Kiedy wybieram obrazek bezpieczeństwa?
Na jakim etapie logowania wyświetla się obrazek bezpieczeństwa?
Czy wybór obrazka wymaga podania kodu z narzędzia autoryzacyjnego?
Czy obrazek bezpieczeństwa mogę zmienić?
Nie podoba mi się mój obrazek. Czy mogę wgrać własną grafikę, np.: zdjęcie?
Dlaczego moja żona/syn/kolega ma inne obrazki do wyboru?
Czy po odblokowaniu dostępu do serwisu internetowego lub samodzielnej zmianie hasła Bank poprosi mnie o ponowny wybór obrazka?
Dlaczego widzę inny obrazek bezpieczeństwa niż ten, który został przeze mnie wybrany?
Dlaczego podczas logowania widzę tylko pole na wpisanie identyfikatora lub loginu?
Dlaczego nie pojawia mi się obrazek bezpieczeństwa, mimo jego wcześniejszego wyboru?
Dlaczego podczas logowania w serwisie mobilnym nie widzę możliwości wyboru obrazka bezpieczeństwa?
W jaki sposób mam odblokować dostęp do serwisu internetowego, jeśli nie wybrałem jeszcze obrazka bezpieczeństwa?
Nie chcę wybierać obrazka bezpieczeństwa. Czy mogę wyłączyć to zabezpieczenie?
Czy obrazek bezpieczeństwa dotyczy tylko serwisu internetowego?
Czy obrazek bezpieczeństwa jest prezentowany podczas aktywacji i logowania do aplikacji IKO?
Gdzie mogę sprawdzić, wybrany przeze mnie obrazek bezpieczeństwa?
Czy nowy sposób logowania ograniczy funkcjonalność serwisu dla osób niewidomych?
Drukuj