Czy korzystanie z serwisu internetowego jest bezpieczne?
Jakiego rodzaju zabezpieczenia rachunku oferuje bank?
Co oznacza kłódka w dolnym pasku przeglądarki internetowej?
Jak przekonać się, że dla strony wystawiono certyfikat bezpieczeństwa?
Czy można ustanowić limit dzienny, miesięczny lub zablokować jakąś kwotę na rachunku?
Zgubiłem kartę kodów jednorazowych, co mam zrobić?
Zgubiłem telefon, na który otrzymywałem kody SMS, co powinienem zrobić?
Zgubiłem telefon, na którym miałem zainstalowaną aplikację Token iPKO, która jest moim aktualnym narzędziem autoryzacyjnym, co powinienem zrobić?
Zgubiłem telefon, na którym miałem zainstalowaną aplikację Token iPKO, która nie jest moim aktualnym narzędziem autoryzacyjnym, co powinienem zrobić?
Czy jakakolwiek dyspozycja wymaga podania więcej niż jednego kodu autoryzacyjnego?
Dlaczego zostałem poproszony o podanie kodu o numerze wyższym - z pominięciem jednego niewykorzystanego kodu?
Zapomniałem numeru klienta, co powinienem zrobić?
Co powinienem zrobić w sytuacji, gdy zgubiłem swoje hasła?
Jak powinny wyglądać ustawienia przeglądarki internetowej, aby bezpiecznie korzystać ze swojego rachunku?
Co się stanie, jeżeli po zalogowaniu do serwisu iPKO pozostawię przeglądarkę bezczynnie?
Co to jest phishing?
Jak nie zostać ofiarą phishingu?
Jak rozpoznać fałszywy e-mail?
Jak rozpoznać fałszywą stronę internetową?
Co to jest koń trojański?
Czym są programy typu "spyware"?
Jak ochronić się przed trojanami i programami szpiegującymi?
Drukuj