Wesołych Świąt!
to jest gwiazdka
Czy serwis iPKO jest dostosowany do obsługi na urządzeniach z ekranami dotykowymi?
Jakie dane muszę podać w celu zalogowania do iPKO?
Czy w przypadku konta wspólnego wszyscy współwłaściciele otrzymają możliwość korzystania z iPKO jednocześnie?
Gdzie w iPKO znajduje się lista odbiorców?
Czy w obecnym iPKO jest możliwość alfabatycznego ułożenia listy odbiorców?
Na jakiej zasadzie zostały wybrane funkcjonalności na stronę główną przelewów?
Co to jest podsumowanie finansów?
Czy każdy odbiorca ma przypisaną do siebie grafikę i Klient ma możliwość zarzadzania nimi?
Co to jest przelew na kartę?
Nie pamiętam hasła do logowania w iPKO. Jak mogę je zmienić?
Czy są dostępne przelewy ekspresowe?
Czy zmiana danych odbiorcy wymaga aktualnie potwierdzenia kodem z narzędzia autoryzacji?
Czy w iPKO możliwe jest nadawanie nazw własnych rachunków?
Jak zostać klientem?
Czy mogę zmienić mój login do serwisu internetowego iPKO?
Czy mogę zmienić swój przyjazny login na inny?
Zgubiłem kopertę zawierającą hasło pierwszego logowania, co powinienem zrobić?
Zgubiłem kartę kodów jednorazowych, co powinienem zrobić?
Nie pamiętam swojego numeru klienta, co zrobić w takiej sytuacji?
Nie pamiętam hasła, co zrobić w takiej sytuacji?
Co mam zrobić, jeżeli trzykrotnie błędnie podam hasło i zablokuję dostęp do serwisu internetowego, mobilnego lub telefonicznego?
Jeśli zablokowałem serwis mobilny iPKO to równocześnie blokuje dostęp do serwisu internetowego?
W jaki sposób zmienić hasło internetowe?
W jaki sposób zmienić hasło do serwisu mobilnego iPKO?
W jaki sposób zmienić hasło telefoniczne?
Jak włączyć zgodę marketingową?
W jaki sposób mogę przesłać wiadomość, zgłosić uwagę lub złożyć reklamację?
Jak zalogować się do serwisu iPKO po raz pierwszy?
Gdzie w serwisie znajdę dostęp do konta PKO Junior?
Gdzie znajdę podsumowanie moich lokat?
Gdzie znajdę informację na temat daty wygaśnięcia lokaty?
Drukuj