Gdzie mogę znaleźć informacje na temat moich narzędzi autoryzacji?
Z jakich narzędzi autoryzacji operacji mogę korzystać w iPKO?
Czy w obu serwisach (nowym i dotychczasowym) korzystam z kodów z tego samego aktywnego narzędzia autoryzacji?
Ile razy mogę zmienić narzędzie do autoryzacji?
Czy równocześnie mogę korzystać z kilku narzędzi autoryzacji operacji?
Czy którekolwiek z narzędzi autoryzacji operacji w iPKO jest płatne?
Czy zmieniając sposób autoryzacji zmienia się również sposób logowania?
Czy jakakolwiek dyspozycja wymaga podania więcej niż jednego kodu autoryzacyjnego?
Jak zamówić kartę kodów?
W jaki sposób mogę aktywować kartę kodów jednorazowych?
Jak mogę aktywować kartę kodów, jeśli wykorzystałem wszystkie kody na karcie?
W jaki sposób mogę odblokować kartę kodów jednorazowych, kody SMS lub token?
Zgubiłem telefon, na który otrzymywałem kody SMS, co powinienem zrobić?
Zgubiłem telefon, na którym miałem zainstalowaną aplikację Token iPKO, która jest moim aktualnym narzędziem autoryzacyjnym, co powinienem zrobić?
Czym różnią się funkcje "Hasło" i "Kod" w aplikacji Token iPKO?
Czy zmieniając dane odbiorcy muszę podać kod z narzędzia autoryzacji?
Co zrobić jeśli zmieniam aparat telefoniczny na którym mam zainstalowaną aplikację token?
Drukuj