1. Kiedy nowy serwis mobilny iPKO został udostępniony klientom?
2. Jakie nowości znajdują się w nowym serwisie mobilnym iPKO?
3. Czy z nowego serwisu mobilnego iPKO mogą korzystać wszyscy klienci Banku?
4. Czy adres strony logowania do nowego serwisu mobilnego iPKO jest taki sam, jak dla dotychczasowej wersji serwisu?
5. Czy do nowego serwisu iPKO używam tego samego loginu i hasła, co do pełnej wersji serwisu iPKO?
6. Jakie dane muszę podać w celu zalogowania do nowego serwisu mobilnego iPKO?
7. Nie pamiętam hasła do logowania do serwisu iPKO. Jak mogę je odzyskać?
8. Co mam zrobić, jeżeli trzykrotnie błędnie podam hasło i zablokuję dostęp do serwisu internetowego iPKO, serwisu mobilnego lub telefonicznego?
9. Jeśli zablokowałem serwis mobilny iPKO to równocześnie blokuje dostęp do serwisu internetowego iPKO?
10. W jaki sposób zmienić hasło internetowe do serwisu iPKO?
11. W jaki sposób zmienić hasło do serwisu mobilnego iPKO?
Drukuj