Serwis mobilny

Serwis mobilny iPKO to przeznaczona na telefony komórkowe wersja serwisu transakcyjnego iPKO.

Nowy serwis mobilny iPKO już wkrótce.

Sprawdź, jak zmieni się serwis mobilny iPKO        

Nowy serwis mobilny iPKO – najczęściej zadawane pytania

Logowanie do serwisu mobilnego iPKO jest możliwe po wejściu na stronę m.ipko.pl lub po wpisaniu w przeglądarce telefonu adresu www.ipko.pl.

Po wprowadzeniu w przeglądarce telefonu adresu www.pkobp.pl, zostanie wyświetlona strona rozprowadzająca, na której umieszczone będą następujące odnośniki do serwisów PKO Banku Polskiego:

  • iPKO serwis mobilny
  • iPKO BIZNES serwis mobilny
  • iPKO serwis internetowy
  • iPKO BIZNES serwis internetowy
  • PKOBP.PL serwis informacyjny

W celu zalogowania się do serwisu mobilnego iPKO należy w odpowiednie pola wprowadzić numer klienta i hasło.

Pamiętaj! Hasło do serwisu internetowego iPKO i mobilnego jest wspólne. Pierwsze logowanie odbywa się w dowolnie wybranym serwisie, gdzie dokonywana jest zmiana hasła pierwszego logowania na własne. Zmienione hasło obowiązuje w serwisie internetowym iPKO i mobilnym.

Za pośrednictwem serwisu mobilnego możliwe jest sprawdzanie informacji o rachunkach oraz realizacja wybranych operacji. Serwis mobilny iPKO umożliwia:

  • przeglądanie listy i szczegółów rachunków,
  • przeglądanie listy i szczegółów rachunków dzieci,
  • przeglądanie historii rachunków,
  • przeglądanie listy blokad na rachunku,
  • zablokowanie aplikacji IKO i nadanie hasła do czeków,
  • przeglądanie listy i szczegółów lokat,
  • przeglądanie historii rachunku lokaty,
  • przeglądanie listy, szczegółów i harmonogramu spłaty kredytu,
  • przeglądanie listy i szczegółów kart kredytowych,
  • przeglądanie operacji bieżących wykonanych kartą kredytową,
  • przeglądanie listy zleceń stałych,
  • przeglądanie listy zleceń zmiennych i akceptację płatności oczekującej,
  • przeglądanie listy transakcji poleceń zapłaty,
  • przeglądanie listy i szczegółów transakcji oczekujących,
  • przeglądanie listy i szczegółów transakcji anulowanych,
  • przeglądanie listy transakcji odrzuconych,
  • przeglądanie listy rachunków maklerskich,
  • przeglądanie informacji o numerach do Banku oraz przydatnych linkach,
  • realizację płatności,
  • realizację płatności do ZUS,
  • realizację płatności do Urzędu Skarbowego,
  • realizację przelewu między własnymi rachunkami,
  • doładowanie telefonu komórkowego na podstawie szablonu zdefiniowanego doładowania,
  • złożenie skróconego wniosku produktowego,
  • rejestrację zgłoszenia (wysyłanie zgłoszenia problemu lub zapytania do Banku).