Serwis mobilny

Serwis mobilny iPKO to przeznaczona na telefony komórkowe wersja serwisu transakcyjnego iPKO.

Logowanie do serwisu mobilnego iPKO jest możliwe po wejściu na stronę m.ipko.pl lub po wpisaniu w przeglądarce telefonu adresu www.ipko.pl.

Po wprowadzeniu w przeglądarce telefonu adresu www.pkobp.pl, zostanie wyświetlona strona rozprowadzająca, na której umieszczone będą następujące odnośniki do serwisów PKO Banku Polskiego:

  • iPKO serwis mobilny
  • iPKO BIZNES serwis mobilny
  • iPKO serwis internetowy
  • iPKO BIZNES serwis internetowy
  • PKOBP.PL serwis informacyjny

W celu zalogowania się do serwisu mobilnego iPKO należy w odpowiednie pola wprowadzić numer klienta i hasło.

Pamiętaj! Hasło do serwisu internetowego iPKO i mobilnego jest wspólne. Pierwsze logowanie odbywa się w dowolnie wybranym serwisie, gdzie dokonywana jest zmiana hasła pierwszego logowania na własne. Zmienione hasło obowiązuje w serwisie internetowym iPKO i mobilnym.

Za pośrednictwem serwisu mobilnego możliwe jest sprawdzanie informacji o rachunkach oraz realizacja wybranych operacji. Serwis mobilny iPKO umożliwia:

  • przeglądanie listy i szczegółów rachunków,
  • przeglądanie listy i szczegółów rachunków dzieci,
  • przeglądanie historii rachunków,
  • przeglądanie listy blokad na rachunku,
  • zablokowanie aplikacji IKO i nadanie hasła do czeków,
  • przeglądanie listy i szczegółów lokat,
  • przeglądanie historii rachunku lokaty,
  • przeglądanie listy, szczegółów i harmonogramu spłaty kredytu,
  • przeglądanie listy i szczegółów kart kredytowych,
  • przeglądanie operacji bieżących wykonanych kartą kredytową,
  • przeglądanie listy zleceń stałych,
  • przeglądanie listy zleceń zmiennych i akceptację płatności oczekującej,
  • przeglądanie listy transakcji poleceń zapłaty,
  • przeglądanie listy i szczegółów transakcji oczekujących,
  • przeglądanie listy i szczegółów transakcji anulowanych,
  • przeglądanie listy transakcji odrzuconych,
  • przeglądanie listy rachunków maklerskich,
  • przeglądanie informacji o numerach do Banku oraz przydatnych linkach,
  • realizację płatności,
  • realizację płatności do ZUS,
  • realizację płatności do Urzędu Skarbowego,
  • realizację przelewu między własnymi rachunkami,
  • doładowanie telefonu komórkowego na podstawie szablonu zdefiniowanego doładowania,
  • złożenie skróconego wniosku produktowego,
  • rejestrację zgłoszenia (wysyłanie zgłoszenia problemu lub zapytania do Banku).