Serwis mobilny

Serwis mobilny iPKO to przeznaczona na telefony komórkowe wersja serwisu transakcyjnego iPKO.

Logowanie do serwisu mobilnego iPKO jest możliwe po wejściu na stronę m.ipko.pl lub po wpisaniu w przeglądarce telefonu adresu www.ipko.pl.

Po wprowadzeniu w przeglądarce telefonu adresu www.pkobp.pl, zostanie wyświetlona strona rozprowadzająca, na której umieszczone będą następujące odnośniki do serwisów PKO Banku Polskiego:

  • iPKO serwis mobilny,
  • iPKO biznes serwis mobilny,
  • iPKO serwis internetowy,
  • iPKO biznes serwis internetowy,
  • PKOBP.PL serwis informacyjny.

W celu zalogowania się do serwisu mobilnego iPKO należy w odpowiednie pola wprowadzić numer klienta i hasło.

Pamiętaj! Hasło do serwisu internetowego i mobilnego jest wspólne. Pierwsze logowanie odbywa się w dowolnie wybranym serwisie, gdzie dokonywana jest zmiana hasła pierwszego logowania na własne. Zmienione hasło obowiązuje w serwisie internetowym i mobilnym.

Za pośrednictwem serwisu mobilnego możliwe jest sprawdzanie informacji o rachunkach oraz realizacja wybranych transakcji. Serwis mobilny iPKO umożliwia:

  • Przeglądanie listy i szczegółów rachunków,
  • Przeglądanie historii rachunków,
  • Przeglądanie listy blokad na rachunku,
  • Przeglądanie listy i szczegółów lokat,
  • Przeglądanie historii rachunku lokaty,
  • Przeglądanie listy, szczegółów i harmonogramu spłaty kredytu,
  • Przeglądanie listy i szczegółów kart kredytowych,
  • Przeglądanie operacji bieżących wykonanych kartą kredytową,
  • Przeglądanie listy zleceń stałych,
  • Przeglądanie listy transakcji poleceń zapłaty,
  • Przeglądanie listy i szczegółów transakcji oczekujących,
  • Przeglądanie listy i szczegółów transakcji anulowanych,
  • Przeglądanie listy transakcji odrzuconych,
  • Przeglądanie informacji o numerach do Banku oraz przydatnych linkach,
  • Realizację płatności,
  • Realizację płatności do ZUS,
  • Realizację płatności do Urzędu Skarbowego,
  • Realizację przelewu między własnymi rachunkami,
  • Doładowanie telefonu komórkowego na podstawie szablonu zdefiniowanego doładowania,
  • Złożenie skróconego wniosku produktowego,
  • Rejestrację zgłoszenia (wysyłanie zgłoszenia problemu lub zapytania do Banku).
l