Jak odblokować dostęp do serwisu iPKO, gdy nie pamiętam hasła?
- 1Na ekranie logowania w serwisie iPKO kliknij Pomoc w logowaniu
- 2Kliknij Odzyskaj hasłoI wybierz metodę, z której chcesz skorzystać
- 3Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie
Jak odblokować aplikację IKO lub zmienić do niej PIN?
- 1Zaloguj się do serwisu iPKOW serwisie iPKO przejdź do Ustawienia
- 2Wybierz Aplikacja IKO
W zakładce zmień PIN lub odblokuj aplikację
Jak zmienić hasło do serwisu iPKO w aplikacji IKO?
- 1Zaloguj się do aplikacji IKOPrzejdź do Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy
- 2Wybierz Zmiana hasła do iPKO
Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie
Jak zmienić hasło do iPKO w serwisie iPKO?
- 1Zaloguj się do serwisu iPKO
Przejdź do: Ustawienia → Dostęp i bezpieczeństwo → Hasła i dostępy do banku
- 2Wybierz w Serwis iPKO: Hasło do logowania → Zmień
Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie
Jak zmienić hasło do serwisu telefonicznego?
- W aplikacji IKO1. Przejdź do: Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy → Zmiana hasła telefonicznego
2. Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie - W serwisie iPKO1. Przejdź do: Ustawienia → Dostęp i bezpieczeństwo → Hasła i dostępy do banku → w Serwis telefoniczny: Hasło → Zmień
2. Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie
Masz problem z zalogowaniem mimo naszych wskazówek?