Pierwsze logowanie

Podczas podpisywania umowy o korzystanie z usług bankowości elektronicznej iPKO w oddziale wraz z „Przewodnikiem po usługach” otrzymasz:

  • indywidualny ośmiocyfrowy numer Klienta;
  • kopertę zawierającą hasło pierwszego logowania do wszystkich elektronicznych kanałów dostępu;
  • narzędzie do autoryzacji operacji: kody SMS lub kartę kodów jednorazowych przeznaczonych do potwierdzania (autoryzacji) operacji dokonywanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu (zlecania przelewów, definiowania zleceń stałych, zakładania lokat, zmian danych korespondencyjnych itp.).

Jeśli umowę o otwarcie konta dostarczył Ci kurier, nie musisz czekać na aktywację usługi bankowości elektronicznej iPKO. Od razu po jej podpisaniu możesz korzystać z iPKO. Aktywne są też kody SMS służące do potwierdzenia operacji dokonywanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu. Wraz z „Przewodnikiem po usługach” otrzymasz:

  • indywidualny ośmiocyfrowy numer Klienta
  • kopertę zawierającą hasło do pierwszego logowania do wszystkich elektronicznych kanałów dostępu
  • kartę debetową wydaną do rachunku

Jeśli jesteś klientem przejętego banku, po zakończeniu ostatniego etapu integracji banków i udostępnieniu nowego serwisu bankowości elektronicznej, do pierwszego i kolejnych logowań użyjesz danych opisanych w instrukcji logowania do nowego iPKO dla dotychczasowych użytkowników iPKONET.

Korzystając z iPKO możesz wybrać najwygodniejsze dla siebie narzędzie autoryzacji: kartę kodów jednorazowych na Token iPKO lub kody SMS.

Hasła dostępu są wprowadzane do pól formularzy w postaci niejawnej, tj. w formie gwiazdek lub kropek.

Pamiętaj!

Hasło pierwszego logowania jest używane do aktywacji wszystkich kanałów: internetowego, mobilnego, i telefonicznego.
Zachowaj je do czasu pierwszego logowania w każdym z nich. Pamiętaj że zmienione hasło internetowe obowiązuje również dla serwisu mobilnego.
Jeżeli nie posiadasz hasła pierwszego logowania, nada Ci je konsultant serwisu telefonicznego. W tym celu niezbędne będzie użycie kodu jednorazowego.

Jeśli jesteś klientem przejętego banku od dnia ujednolicenia systemów bankowości elektronicznej nowe iPKO będzie Twoim nowym serwisem. Sprawdź, jak zalogować się po raz pierwszy do nowego iPKO i jakich danych używać przy kolejnych logowaniach.