Jeśli chcesz wykonać przelew do osoby lub firmy, z którą nie rozliczasz się często, skorzystaj z przelewu jednorazowego.
Za każdym razem podajesz wtedy szczegóły przelewu: rachunek lub numer telefonu odbiorcy (możesz wybrać z listy zdefiniowanych odbiorców), nazwę i adres odbiorcy, kwotę, walutę* i tytuł przelewu, a także datę jego wykonania (bieżącą lub przyszłą).  Przelew zrealizujesz również podając tylko numer karty debetowej lub przedpłaconej wydanej przez PKO Bank Polski.

Przelew na numer telefonu odbiorcy można wykonać tylko na polski numer telefonu.
W formularzu przelewu jednorazowego zamiast numeru rachunku można podać numeru telefonu. Po zatwierdzeniu przelewu narzędziem autoryzacyjnym następuje weryfikacja, czy pod takim numerem telefonu jest aktywna aplikacja IKO. Jeśli weryfikacja będzie pomyślna – nastąpi przelew. W przypadku, gdy podany numer telefonu zostanie rozpoznany jako numer, na którym nie została aktywowana aplikacja IKO, zostanie na niego wysłany SMS informujący o przelewie, który można odebrać po aktywacji aplikacji IKO.


Zlecenie przelewu możesz złożyć o każdej porze. Przelew do innego banku zostanie wysłany najbliższą sesją Elixir, które odbywają się w dni robocze.

Wykonanie przelewu jednorazowego wymaga potwierdzenia kodem jednorazowym.

  Serwis internetowy Serwis mobilny Serwis telefoniczny (konsultant) Automatyczny serwis telefoniczny
Wykonanie przelewu jednorazowego Tak - Tak -
Wydruk potwierdzenia wykonania przelewu Tak (z historii rachunku) - - -
Zamówienie wydruku potwierdzenia transakcji na nr faksu Tak (z historii rachunku) - - -
 

* Masz możliwość określenia waluty przelewu. W przypadku przelewu pomiędzy rachunkami prowadzonymi w PKO Banku Polskim możesz podać walutę rachunku obciążanego lub uznawanego. W przypadku przelewów do innego banku jako walutę możesz podać wyłącznie PLN.
W przypadku przewalutowania kwoty transakcji zastosowane zostaną kursy walut z aktualnej tabeli kursowej PKO Banku Polskiego.

Sesje przychodzące i wychodzące
Drukuj