Pierwsze logowanie do serwisu iPKO

Jeżeli Twój dostęp do iPKO nie został jeszcze aktywowany, aktywuj go w dowolnym oddziale PKO Banku Polskiego lub z pomocą konsultanta: 800 302 302 lub +48 81 535 60 60. Przed rozpoczęciem aktywacji przygotuj dane wykorzystywane wcześniej do logowania do serwisu iPKONET: ID użytkownika (10-cyfrowy login) oraz kartę kodów jednorazowych lub token.

Więcej

Aktywacja iPKO biznes

Sprawdź jak aktywować serwis iPKO biznes.

Więcej

Dotychczasowy serwis iPKONET został zastąpiony przez serwis iPKO lub iPKObiznes - w przypadku osób, które posiadały rachunek dla firm Plus Adm. (dawniej pakiet eFirma plus).

Od 26 lutego 2016 roku nie ma możliwosci korzystania ze strony www.ipkonet.pl. Logowanie będzie możliwe tylko ze strony https://www.ipko.pl lub www.pkobp.pl (po wybraniu „Zaloguj się”, a następnie „iPKO”). Twoje dane do logowania (numer klienta/login i hasło) nie zmienią się.