Informujemy, że od 26 lutego 2016 roku nie ma możliwości korzystania ze strony logowania iPKONET.

Loguj się do iPKO przy użyciu adresów https://www.ipko.pl lub www.pkobp.pl (po wybraniu opcji „Zaloguj się”, a następnie „iPKO”). Dane do logowania (numer klienta/login i hasło) nie zmieniają się.

Jeśli jesteś Klientem byłego Nordea Bank Polska i Twój dostęp do iPKO nie został jeszcze aktywowany, aktywuj dostęp w dowolnym oddziale PKO Banku Polskiego lub z pomocą konsultanta: 800 302 302 (numer bezpłatny dla dzwoniących w kraju) lub +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Przed rozpoczęciem aktywacji iPKO przygotuj dane, które były wykorzystywane do logowania do serwisu iPKONET: ID użytkownika  (10-cyfrowy login) oraz kartę kodów jednorazowych lub token.

Korzystanie z iPKO
Pokaż pliki do pobrania
Drukuj