Obsługa i najważniejsze funkcje asystenta firmowego

Jak aktywować Asystenta firmowego w serwisie iPKO?

Przepływy na koncie, koszty i przychody Twojej działalności

Kalendarz zdarzeń

Kontakty do Twoich partnerów

Asystent firmowy - najczęściej zadawane pytania

Kto może aktywować aplikację w ramach konta firmowego?

Czy osoby upoważnione do obsługi konta firmowego mogą mieć dostęp do aplikacji?

Czy aplikację można aktywować również na telefonie komórkowym?

Czy za korzystanie z aplikacji są pobierane opłaty?

Jak zalogować się do Asystenta firmowego?

Czy prezentowane w aplikacji dane dotyczą pełnej historii rachunku?

Czy można dodać nową kategorię kosztów?

Jak filtrować dane na temat kosztów prowadzonej działalności?

Czy dane kontrahentów, od których otrzymam przelew, zapiszą się automatycznie w kontaktach?

Czy mogę edytować dane zapisane w kontaktach?

Jakie wydarzenia są w kalendarzu? Czy Asystent przypomni mi o nich?

Czy z poziomu aplikacji mogę zlecić przelew?