Podpisuj dokumenty online

  • Żeby podpisać dokument od doradcy, nie musisz odwiedzać oddziału - wystarczy komputer lub telefon z dostępem do internetu i skrzynki e-mail
  • Możesz podpisywać dokumenty w serwisie internetowym iPKO lub na platformie PKO Banku Polskiego oraz Autenti
  • Jeżeli dokument wymaga podpisu kwalifikowanego – możesz skorzystać z e-Podpisu mSzafir bez dodatkowych opłat

Miniatura video 29929

Podpisywanie dokumentu na platformie Autenti – zobacz film

Jak podpisać dokument online

    • Otwórz e-mail od naszego doradcy, wejdź w link do dokumentu i podaj kod SMS, który zostanie automatycznie wysłany na Twój numer telefonu
    • Przeniesiesz się automatycznie na platformę PKO Banku Polskiego lub Autenti - wystarczy, że zapoznasz się z dokumentami i podpiszesz je kodem SMS. Bez względu na łączną liczbę dokumentów, do podpisu potrzebujesz jednego kodu SMS
    • Jeżeli dokument na platformie PKO Banku Polskiego wymaga podpisu kwalifikowanego, przekierujemy Cię do e-Podpisu mSzafir – bez żadnych dodatkowych opłat
    • Treści dokumentów są szyfrowane, a nadawca, czyli bank, dostaje potwierdzenie Twojego podpisu
    • Podpisany dokument będzie dostępny na Twojej skrzynce e-mail
    • Po zalogowaniu do serwisu iPKO przejdź: Moje sprawyUmowy i potwierdzenia
    • Najedź kursorem na dokument i wybierz „Szczegóły” – zobaczysz opcje „Zaakceptuj” i „Odrzuć
    • Dokument podpiszesz swoim narzędziem autoryzacji
    • Jeżeli dokument wymaga podpisu kwalifikowanego, przekierujemy Cię z serwisu iPKO do e-Podpisu mSzafir – bez żadnych dodatkowych opłat
    • Nie musisz się nigdzie rejestrować ani zakładać konta
    • Nie instalujesz żadnego programu na swoim komputerze lub telefonie
    • Nic nie płacisz za korzystanie z usługi

Pytania i odpowiedzi

  • Autenti to platforma do podpisywania dokumentów i zawierania umów przez internet. Dzięki platformie Autenti otrzymujesz szybki i wygodny dostęp do dokumentów, które podpisujesz w dowolnym miejscu i czasie. Autenti gwarantuje ich prawdziwość i bezpieczeństwo – dokumenty szyfrowane są przez algorytmy kryptograficzne.

    Podpisane dokumenty możesz archiwizować na dowolnym nośniku. Dodatkowo będziesz mieć do nich stały dostęp online z dowolnego urządzenia (np. smartfona, tabletu lub komputera).

  • Zadzwoń do nas - infolinia PKO Banku Polskiego jest dostępna 24h / 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach opłata zgodna z taryfą operatora) oraz +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora).
  • Jeśli jesteś adresatem wiadomości, który powinien podpisać dokument, poproś nadawcę, żeby wycofał dokument i ponownie go wysłał.

    Może się zdarzyć, że dokument został odrzucony przez innego adresata lub wycofany przez nadawcę. W takim przypadku żaden z kolejnych adresatów nie może podpisać dokumentu. Procedurę składania podpisów trzeba przejść od nowa.

  • Na końcu każdego dokumentu możesz zobaczyć wszystkie złożone elektroniczne podpisy.