W trosce o wysoką jakość usług, w Centrum Obsługi Klienta udostępniliśmy dwa rodzaje Infolinii:

 Infolinia informacyjna – produkty i usługi

  • 801 667 332 (z telefonu stacjonarnego)
  • (+48) 58 3 000 000 (z telefonu komórkowego albo z zagranicy)

Infolinia transakcyjna

  • 801 357 357 (z telefonu stacjonarnego)
  • (+48) 58 520 22 21 (z telefonu komórkowego albo z zagranicy)

Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.

 

Poprzez infolinię  transakcyjną możesz przeprowadzać operacje i uzyskiwać informacje na temat m.in. stanu rachunku, historii rachunku, dokonanych przelewów.

Za pośrednictwem infolinii  transakcyjnej Banku możesz przeprowadzić następujące operacje:

  • sprawdzić stan rachunków,
  • sprawdzić 10 ostatnich operacji,
  • wysłać zestawienie 10 ostatnich operacji faxem,
  • wykonać przelew krajowy,
  • założyć lokatę w PLN lub lokatę w innej walucie,
  • zlikwidować lokatę,
  • uzyskać informację o otwartych lokatach.

W przypadku jakichkolwiek pytań czy trudności w obsłudze Infolinii  transakcyjnej - skontaktuj się z Konsultantem w Centrum Obsługi Klienta  pod numerem 801 667 332 lub (+48) 58 3 000 000. Wystarczy wcisnąć klawisz "0".

Drukuj