W przypadku przelewów zrealizowanych w czasie, kiedy system Banku księguje transakcje w trybie on-line tj.:

  • wtorek - piątek w godzinach 6:00 - 20:00,
  • od soboty od godziny 6:00 do poniedziałku do godziny 20:00.

Twoje konto zostaje automatycznie obciążone wartością wykonanej płatności, co oznacza, że środki zostały zaksięgowane na rachunku odbiorcy.

W momencie, kiedy płatność została wykonana przez Ciebie w czasie, w którym system Banku pozostaje w trybie off-line, tj.:

  • w godzinach 20:00 - 23:59 od poniedziałku do piątku oraz
  • od godziny 0:00 do 6:00 od wtorku do soboty.

Środki na poczet przelewu zostają zablokowane na Twoim koncie, a ich księgowanie nastąpi do godziny 7:00 rano następnego dnia roboczego.

Płatności wykonane:

  • od piątku od godziny 20:00 do poniedziałku, do godziny 20:00, są realizowane z datą poniedziałkową,
  • od poniedziałku do piątku w godzinach 20:00 – 23:59 są realizowane z datą następnego dnia roboczego, w godzinach 00:00 – 6:00 są realizowane zgodnie z datą przelewu.

W przypadku, kiedy przelew zostanie wykonany w dzień świąteczny, środki zostaną zaksięgowane następnego dnia roboczego.

Zielone pola na poniższym rysunku pokazują godziny, w których system bankowy pracuje w trybie on-line:

Serwisy, w których realizacja zakupu uzależniona jest od szybkości otrzymania przez sprzedawcę informacji o dokonanej płatności (np. portale oferujące zakupy grupowe, płatności za bilety on-line) mogą wyłączyć możliwość zapłacenia przelewem „płacę z iPKONET” w czasie, kiedy system iPKONET jest w trybie off-line. W takiej sytuacji logo „płacę z iPKONET” jest niedostępne.

Z uwagi na przeprowadzane przez Bank okresowe czynności serwisowe, mogą nastąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z usługi „płacę z iPKONET” lub usługa może być niedostępna.

Drukuj