Prace techniczne związane z połączeniem operacyjnym, które stanowi ostatni etap integracji banków, trwać będą w dniach 17-20 kwietnia 2015 r.

Od poniedziałku 20 kwietnia 2015 po godz. 7:00 wejdą w życie zmiany w sposobie obsługi, o których informowaliśmy Państwa w ostatnich miesiącach, w szczególności obsługa Państwa produktów przeniesiona zostanie do nowych serwisów bankowości elektronicznej „Nowe iPKO” lub „iPKO biznes”.

Rozszerzona zostanie obsługa na infolinii dla klientów indywidualnych i MSP, która pod nowymi numerami czynna będzie przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Będą Państwo również mogli korzystać z obsługi w całej sieci placówek PKO Banku Polskiego.

Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem prac połączeniowych w poszczególnych obszarach.

Oddziały

Piątek, 17 kwietnia 2015

  • Obsługa klientów dawnego Nordea Bank Polska w oddziałach będzie prowadzona od godz. 8:00 do godz. 11:00, z wyjątkiem oddziałów w galeriach handlowych, które rozpoczną pracę w godzinach otwarcia galerii i będą prowadzić obsługę do godz. 11:00.

Sobota i niedziela, 18-19 kwietnia 2015

  • Brak obsługi w oddziałach klientów dawnego Nordea Bank Polska.

Poniedziałek, 20 kwietnia 2015

  • Obsługa w całej sieci PKO Banku Polskiego dostępna w standardowych godzinach pracy oddziałów.
Infolinia
Bankowość elektroniczna
Powiadomienia SMS
„Płacę z iPKONET”
Karty płatnicze
Bankomaty/wpłatomaty dawnego Nordea Bank Polska
Dostęp do usług bankowych dla klientów dawnego Nordea Bank Polska w dniach 17 kwietnia 2015 – 20 kwietnia 2015

 

 

Piątek,
17.04.2015

Sobota,
18.04. 2015

Niedziela,
19.04.2015

Poniedziałek,
20.04. 2015

Oddziały

Obsługa klientów dawnego Nordea Bank Polska prowadzona od 8:00 do 11:00 (z wyjątkiem oddziałów otwartych w godzinach pracy galerii handlowych)

Brak obsługi klientów dawnego
Nordea Bank Polska

Pełna obsługa w standardowych godzinach pracy wszystkich Oddziałów PKO Banku Polskiego.

Infolinia

Do 11:00 czynna ze standardowym zakresem usługi.

Po godz. 11:00 jedynie udzielanie informacji o integracji banków.

Jedynie udzielanie informacji o integracji banków. Brak możliwości składania zleceń.

Jedynie udzielanie informacji o integracji banków. Brak możliwości składani.

Po 7:00 pełna obsługa pod nowymi numerami telefonów.

Klienci:

iPKONET

Do 11:00 - dostępny ze standardowym zakresem usług

Niedostępny

 

Niedostępny

Po 7:00:

1. Obsługa transakcyjna przeniesiona do serwisów nowe iPKO lub iPKO biznes

2. Strona logowania iPKONET zmienia swój wygląd, a serwis transakcyjny będzie umożliwiał jedynie nadawanie haseł w procesie aktywacji nowego iPKO

eConnect

Do 11:00 - dostępny standardowo

Niedostępny

Po 7:00 – dostępny standardowo

Karty płatnicze i kredytowe

Realizacja wypłat gotówkowych i transakcji płatniczych bez zakłóceń.
Brak możliwości zmiany PIN dla kart debetowych od czwartku 16.04 od godziny 12:00.

Bankomaty i wpłatomaty przejęte od Nordea Bank Polska

  1. Realizacja wypłat gotówkowych bez zakłóceń.
  2. Brak możliwości zmiany PIN i potwierdzenia salda
  3. Brak możliwości dokonywania wpłat gotówkowych w dniach 17-19.04 .

Uwaga:

Ograniczona możliwość korzystania z wpłat gotówkowych już od poniedziałku 13.04. Informacje na temat dostępności poszczególnych wpłatomatów w okresie 13.04-16.04 można uzyskać w oddziałach.

Po 7:00 – działają standardowo.  Ponadto wpłaty gotówkowe księgowane będą w czasie rzeczywistym.

„Płacę z iPKONET”

Do 10:30 - usługa dostępna standardowo

Usługa niedostępna

Usługa zastąpiona przez „Płacę z iPKO” dla klientów indywidualnych i firmowych, których obsługa została przeniesiona do nowego iPKO.

SMS

Do 11:00 - usługa dostępna standardowo

Usługa niedostępna

Zmiana w funkcjonowaniu powiadomień

 

Drukuj