PKO Bank Polski kojarzony jest przede wszystkim z bankowością detaliczną. Jesteśmy liderem rynku pod względem liczby klientów indywidualnych: w ramach segmentu detalicznego obsługujemy już 7,5 mln klientów. Pozostajemy też liderem pod względem liczby prowadzonych rachunków bieżących, liczby wydanych kart płatniczych oraz wartości udzielonych kredytów hipotecznych.

Priorytetem w zarządzaniu i rozwoju segmentu detalicznego jest zapewnienie kompleksowej oferty usług bankowych, zaspokajających zarówno potrzeby kredytowe, jak i depozytowo-rozliczeniowe. Nasi klienci mogą korzystać z takich produktów jak: rachunki bieżące, rachunki oszczędnościowe, lokaty terminowe, usługi private banking, produkty inwestycyjne, karty kredytowe i debetowe, kredyty konsumpcyjne i hipoteczne, produkty powiązane z rynkiem mieszkaniowym a także dla małych i średnich przedsiębiorstw. Oferta jest elastycznie wzbogacana o poszukiwane w danym momencie przez klientów rozwiązania, takie jak np. lokaty czy produkty strukturyzowane.

Drukuj