Bez względu na to, czy swoją karierę w PKO Banku Polskim rozpoczniesz w Centrali, czy w jednym z oddziałów, otwierają się przed Tobą nieograniczone możliwości kształtowania swojej ścieżki zawodowej. Bankowość jest bowiem bardzo obszerną dziedziną, w której wiedzę i kompetencje można wciąż doskonalić. Nawet jeśli w tym momencie obawiasz się, że nie masz wystarczającego przygotowania nie martw się - z nami niebawem możesz zostać profesjonalistą!

Jeśli:

  • chcesz aktywnie sprzedawać produkty,
  • cenisz sobie jakość obsługi,
  • potrafisz budować trwałe relacje i lubisz kontakt z ludźmi,
  • chętnie podejmiesz wyzwanie pozyskania nowych klientów,
  • z łatwością angażujesz się w zadania, a nowe wyzwania motywują Cię do działania,
  • chcesz uczestniczyć w promowaniu wizerunku i oferty Banku,
  • możesz rozwijać swoją karierę w największej instytucji finansowej w Polsce!

Struktura organizacyjna Oddziału jest bardzo rozbudowana, funkcjonują w niej zespoły odpowiedzialne za obszar klienta detalicznego, bankowości osobistej, przedsiębiorstw oraz bankowości hipotecznej.

Każdy z tych obszarów wiąże się z różnym zakresem powierzonych zadań, dzięki czemu będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje zawodowe z zakresu bankowości w takim kierunku, który najbardziej Cię interesuje. Pracując jako doradca, staniesz się twarzą naszego Banku w bezpośrednim kontakcie z klientem. To właśnie Ty, w imieniu renomowanej instytucji finansowej, będziesz miał szansę pomóc mu w znalezieniu satysfakcjonującego rozwiązania, a od zaangażowania i profesjonalizmu, z jakim podejdziesz do tego zadania, będzie zależał dalszy rozwój współpracy.

Przykładowa ścieżka kariery w sieci sprzedaży PKO Banku Polskiego:

Ścieżka kariery w sieci sprzedaży

Drukuj