Miejsce pracy:Grudziądz
Jednostka:Oddział 1 w Grudziądzu
Komórka:
Nr ref.:BYD/059/07/2014
Termin zgłoszeń:23 lipca 2014

Główne zadania:

  • Realizację czynności związanych z zapewnieniem wsparcia innym stanowiskom funkcjonującym w oddziale.
  • Ewidencję, kompletowanie, rozdział i wysyłkę dokumentów i korespondencji.
  • Koordynację współpracy oddziału z podmiotami pośredniczącymi, w tym przyjmowanie dokumentacji przekazywanej do oddziału przez te podmioty.
  • Rejestrację reklamacji, skarg i wniosków klientów.
  • Koordynację działań związanych z kontrolą wewnętrzną i zewnętrzną, przechowywanie dokumentacji dotyczącej kontroli.
  • Prowadzenie i aktualizację zbioru decyzji dyrektora oraz kopii pełnomocnictw.
  • Obsługę sekretarską i recepcyjną gości.
  • Monitorowanie jakości infrastruktury oddziału i realizację działań w celu zapewnienia wyposażenia oddziału w niezbędne materiały biurowe i urządzenia.
  • Zapewnienie aktualizacji oraz właściwej ekspozycji materiałów informacyjnych i promocyjnych w oddziale.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oddziału oraz pośredniczenie w przekazywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej i socjalnej pracowników oddziału do właściwej specjalistycznej jednostki organizacyjnej.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenta.
  • Komunikatywności i umiejętności organizacji pracy.
  • Umiejętności planowania pracy na samodzielnym stanowisku.
  • Znajomości obsługi pakietu MS Office.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.