Miejsce pracy: Konin
Jednostka: Oddział 1 w Koninie
Komórka: Zespół Obsługi Klienta
Nr ref.: BYD-323
Termin zgłoszeń: 30 maja 2013

Główne zadania:

  • Identyfikowanie potrzeb klientów napływających do oddziału w zakresie ich obsługi w celu: przekazania podstawowych informacji o ofercie produktowej oraz materiałów informacyjnych i promocyjnych, kierowania ich do właściwych pracowników oddziału lub urządzeń samoobsługowych, zapewniania wsparcia w korzystaniu z urządzeń samoobsługowych.
  • Monitorowanie funkcjonowania urządzeń samoobsługowych w oddziale.
  • Realizację działań mających na celu rozładowywanie kolejek oraz identyfikowanie przyczyn ich powstawania, inicjowanie działań eliminujących te przyczyny.
  • Zapewnianie aktualizacji oraz właściwej ekspozycji materiałów informacyjnych i promocyjnych
    w oddziale.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego.
  • Doświadczeniazawodowego w sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Komunikatywności.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.