Miejsce pracy:Konin
Jednostka:Oddział 1 w Koninie
Komórka:Zespół Obsługi Klienta
Nr ref.:BYD-323
Termin zgłoszeń:30 maja 2013

Główne zadania:

  • Identyfikowanie potrzeb klientów napływających do oddziału w zakresie ich obsługi w celu: przekazania podstawowych informacji o ofercie produktowej oraz materiałów informacyjnych i promocyjnych, kierowania ich do właściwych pracowników oddziału lub urządzeń samoobsługowych, zapewniania wsparcia w korzystaniu z urządzeń samoobsługowych.
  • Monitorowanie funkcjonowania urządzeń samoobsługowych w oddziale.
  • Realizację działań mających na celu rozładowywanie kolejek oraz identyfikowanie przyczyn ich powstawania, inicjowanie działań eliminujących te przyczyny.
  • Zapewnianie aktualizacji oraz właściwej ekspozycji materiałów informacyjnych i promocyjnych
    w oddziale.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego.
  • Doświadczeniazawodowego w sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Komunikatywności.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.