Miejsce pracy: Warszawa
Jednostka: Biuro Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Komórka:
Nr ref.: CEN/012/11/2013
Termin zgłoszeń: 23 lutego 2014

Główne zadania:

  • wykonywanie obowiązków ustawowych w zakresie stosowania przepisów bhp w Banku,
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania bhp w Banku oraz realizacji zaleceń pokontrolnych w tym zakresie,
  • dokonywanie oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą,
  • sporządzanie analiz i wniosków w zakresie zachowania wymagań ergonomii na poszczególnych stanowiskach pracy w Banku,
  • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz prowadzenie  wymaganej dokumentacji w tym zakresie,
  • udział w realizacji szkoleń w zakresie bhp,
  • sporządzanie informacji i raportów w zakresie realizowanych zadań,
  • wspieranie kierujących komórkami i jednostkami organizacyjnymi Banku oraz innych pracowników Banku w zakresie stosowania przepisów dotyczących bhp.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego lub technicznego kierunkowego,
  • stażu pracy w służbie bhp – minimum 3 lata,
  • umiejętności pracy w zespole, zdolności komunikacyjnych,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.