Miejsce pracy: Warszawa
Jednostka: Centralny Regionalny Oddział Korporacyjny
Komórka:
Nr ref.: CEN/013/10/2016
Termin zgłoszeń: 21 grudnia 2016

Główne zadania:

  • identyfikowanie potencjalnych Klientów i pozyskanie informacji o nich oraz przeprowadzenie analizy przedsprzedażowej w zakresie produktów oferowanych przez Bank i podmioty Grupy Kapitałowej
  • pozyskiwanie nowych Klientów Korporacyjnych poprzez organizowanie spotkań z nowymi Klientami wspólnie z Doradcami
  • przygotowywanie propozycji indywidualnych ofert oraz warunków cenowych dla potrzeb zadań realizowanych wspólnie z doradcami – także koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem całościowych ofert dla Klientów
  • zawieranie lub udział w zawieraniu transakcji z Klientami w ramach umów, w tym umów ramowych
  • dokonywanie analiz opłacalności współpracy z poszczególnymi Klientami i przekazywanie wyników tych analiz doradcy w celu wykorzystania w dalszej współpracy z klientami
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych poprzez aktywne wspieranie zespołu doradców,
  • realizację działań x-sell i up-sell na portfelu pozyskanych Klientów

Oczekujemy:                                                                                  

  • wykształcenia wyższego, preferowane ekonomiczne
  • minimum rocznego doświadczenia w pracy w finansach na stanowisku związanym ze sprzedażą w obszarze korporacji
  • umiejętności nawiązywania i budowania relacji z klientami oraz skutecznego pozyskiwania informacji o potrzebach biznesowych
  • umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych
  • znajomości zasad wyznaczania wyniku na współpracy z klientem, zagadnień związanych z oceną sytuacji ekonomiczno – finansowej klientów biznesowych
  • wiedzy na temat produktów bankowych dedykowanych klientom obszaru rynku korporacyjnego w odniesieniu do produktów kredytowych, depozytowych, transakcyjnych oraz na temat rynku pieniężnego, kapitałowego, walutowego i instrumentów pochodnych
  • łatwości nawiązywania i utrzymania kontaktów interpersonalnych
  • komunikatywności i otwartości na kontakty z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.