Miejsce pracy: Katowice, Łódź, Szczecin
Jednostka: Centrum Bankowości Prywatnej
Komórka: Biuro Bankowości Prywatnej
Nr ref.: CEN/101/01/2014
Termin zgłoszeń: 30 stycznia 2014

Główne zadania:

  • współpracę z doradcą w zakresie kompletowania dokumentacji klienta oraz  przygotowania propozycji zindywidualizowanych pakietów produktów dla wybranych klientów,
  • przygotowywanie dokumentacji i korespondencji dla  klientów na zlecenie doradców,
  • współpracę z doradcą w zakresie realizacji dyspozycji klientów w odpowiednich aplikacjach
    i systemach,
  • współpracę z podmiotami funkcjonującymi w ramach grupy kapitałowej Banku w zakresie obsługi dyspozycji klientów i obiegu dokumentacji,
  • opracowywanie raportów dotyczących produktów posiadanych przez klienta,
  • monitorowanie zapadalności produktów posiadanych przez klientów,
  • wyjaśnianie reklamacji złożonych przez klientów z zakresu realizowanych zadań i przygotowywanie korespondencji dot. prowadzonych spraw.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego lub średniego,
  • minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w bankowości,
  • bardzo dobrej znajomości aplikacji i systemów bankowych wykorzystywanych do realizacji dyspozycji klientów,
  • umiejętności analizowania dokumentów i zarządzania informacjami,
  • sumienności, dokładności i skrupulatności.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.