Miejsce pracy:Łódź
Jednostka:Centrum Bankowości Zdalnej
Komórka: Zespół Sprzedaży MSP
Nr ref.:CEN/138/02/2014
Termin zgłoszeń:09 czerwca 2014
Główne zadania:
- dbanie o jakość i efektywność obsługiwanego portfela klientów
- aktywną sprzedaż produktów i usług poprzez zdalne kanały obsługi klienta (telefon, e-mail),
- przygotowanie zindywidualizowanych ofert produktowych dla klientów,
- zbieranie wszelkich informacji o kredytobiorcy, które mogą mieć wpływ na ocenę jego kondycji ekonomiczno-finansowej,
- dokonywanie analiz opłacalności współpracy z klientami,
- udział w realizacji działań promocyjnych i marketingowych dotyczących produktów oraz kampaniach dla klientów.
Oczekujemy:
- minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w bankowości w obsłudze klienta,
- samodzielności, kreatywności, samodyscypliny, umiejętności pracy pod presją czasu, umiejętności pracy zespołowej
- umiejętności budowania długofalowych relacji z Klientami
- wiedzy z zakresu oferty produktowej dla segmentu przedsiębiorstw
- umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych, rozpoznawania potrzeb klientów oraz właściwego prezentowania oferty i zamykania sprzedaży,
- wiedzy z zakresu oceny ryzyka kredytowego oraz znajomości form zabezpieczeń kredytów,
- wykształcenia wyższego lub średniego,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.