Miejsce pracy: Łódź
Jednostka: Centrum Bankowości Zdalnej
Komórka: Zespół Sprzedaży MSP
Nr ref.: CEN/138/02/2014
Termin zgłoszeń: 09 czerwca 2014

Główne zadania:

  • dbanie o jakość i efektywność obsługiwanego portfela klientów
  • aktywną sprzedaż produktów i usług poprzez zdalne kanały obsługi klienta (telefon, e-mail),
  • przygotowanie zindywidualizowanych ofert produktowych dla klientów,
  • zbieranie wszelkich informacji o kredytobiorcy, które mogą mieć wpływ na ocenę jego kondycji ekonomiczno-finansowej,
  • dokonywanie analiz opłacalności współpracy z klientami,
  • udział w realizacji działań promocyjnych i marketingowych dotyczących produktów oraz kampaniach dla klientów.

 Oczekujemy:

  • minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w bankowości w obsłudze klienta,
  • samodzielności, kreatywności, samodyscypliny, umiejętności pracy pod presją czasu, umiejętności pracy zespołowej
  • umiejętności budowania długofalowych relacji z Klientami
  • wiedzy z zakresu oferty produktowej dla segmentu przedsiębiorstw
  • umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych, rozpoznawania potrzeb klientów oraz właściwego prezentowania oferty i zamykania sprzedaży,
  • wiedzy z zakresu oceny ryzyka kredytowego oraz znajomości form zabezpieczeń kredytów,
  • wykształcenia wyższego lub średniego,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.