Miejsce pracy: Warszawa
Jednostka: Departament Sprzedaży Detalicznej
Komórka: Biuro Zarządzania Wynikami
Nr ref.: CEN/193/04/2014
Termin zgłoszeń: 23 czerwca 2014

Główne zadania:

  • opracowanie, modyfikowanie i wdrożenie programu efektywnego zarządzania sprzedażą – Performance Management,
  • koordynowanie prawidłowości wykorzystywania narzędzi do programu efektywnego zarządzania sprzedażą,
  • definiowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami wpływającymi na ocenę efektywności zarządzania sprzedażą,
  • monitorowanie realizacji planu sprzedaży oraz rekomendowanie działań naprawczych w zakresie efektywnego zarządzania sprzedażą,
  • udział w projektowaniu planów rozwoju i zmian w sieci sprzedaży rynku detalicznego w zakresie efektywnego zarządzania sprzedażą,
  • opracowanie, modyfikowanie i wdrożenie programu zarządzania jakością w procesach sprzedaży
  • koordynowanie prawidłowości wykorzystywania narzędzi do programu zarządzania jakością w procesach sprzedaży,
  • definiowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami wpływającymi na ocenę jakości procesów sprzedaży,
  • monitorowanie efektywności programu zarządzania jakością w procesach sprzedaży oraz podejmowanie działań optymalizujących program i efektywność jego działania,
  • monitorowanie stopnia, terminowości i adekwatności  realizacji zadań wynikających z programu zarządzania jakością w procesach sprzedaży,
  • budowa narzędzi komunikacyjnych dla menedżerów sieci sprzedaży,
  • budowa narzędzi motywacyjnych (wspierających Performance management, np. konkursy).

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: bankowość, finanse, ekonomia, statystyka, socjologia),
  • minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, preferowane stanowiska menedżerskie,
  • ugruntowanej wiedzy produktowej z obszaru bankowości detalicznej,
  • znajomości mechanizmów zarządzania efektywnością i jakością sprzedaży w tym w zakresie praktyk rynkowych,
  • doświadczenia we wdrażaniu: narzędzi /procesu zarządzania sprzedażą/jakością w strukturach bankowych,
  • umiejętności analizy dokumentów oraz sporządzania analiz,
  • umiejętności identyfikacji mocnych i słabych stron dotyczących procesów sprzedaży,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.