Miejsce pracy:Warszawa
Jednostka:Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Komórka:Biuro w Warszawie
Nr ref.:CEN/206/07/2016
Termin zgłoszeń:28 lipca 2016

Główne zadania:

  • obsługa klientów korporacyjnych m.in. udzielanie informacji o rachunkach i produktach klienta, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji
  • diagnozowanie potrzeb klientów dotyczących produktów bankowych, przedsprzedaż produktów bankowych
  • zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi m.in. przygotowywanie dokumentów na życzenie klienta
  • ciągłe doskonalenie wiedzy dotyczącej produktów Banku oraz przestrzeganie procedur

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów; preferowany kierunek: bankowość, ekonomia lub finanse
  • doświadczenia w pracy z klientem, sprzedaży produktów bankowych, rozliczeń krajowych i zagranicznych
  • mile widziana znajomość standardów obsługi klienta
  • umiejętności pracy w zespole
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • dobrej znajomość pakietu MS Office
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie oraz swobodne korzystanie z dokumentów
  • odporności na stres, wysokiej kultury osobistej, odpowiedzialności, sumienności, rzetelności, dobrej organizacji pracy

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.