Miejsce pracy: Warszawa
Jednostka: Centrum Kadr i Płac
Komórka: Zespół Contact Center
Nr ref.: CEN/236/11/2016
Termin zgłoszeń: 28 grudnia 2016

Główne zadania:

  • zapewnienie sprawnej obsługi zgłoszeń/zapytań pracowników Banku w sprawach kadrowych i płacowych, podstawowej obsługi aplikacji HR, umów cywilnoprawnych, spraw oraz związanych z realizacją świadczeń pracowniczych tj. Pracowniczego Programu Emerytalnego, opieki medycznej, świadczeń socjalnych, ubezpieczenia grupowego
  • koordynowanie i zapewnienie terminowej obsługi zgłoszeń wskazanych w pkt 1w czasie ustalonym w standardach, w tym planowanie pracy zespołu w sposób adekwatny do liczby i rodzaju zgłaszanych spraw, zarzadzanie ruchem zgłoszeń w sposób gwarantujący zachowanie wymaganych terminów ich obsługi
  • monitorowanie zgłoszeń spraw zgłaszanych do zespołu przez pracowników Banku, przygotowywanie raportów dla przełożonych oraz inicjowanie usprawnień w pracy zespołu w efekcie analizy struktury zgłoszeń
  • merytoryczny nadzór nad prawidłowością informacji udzielanych przez pracowników zespołu
  • koordynowanie procesu uzupełniania bazy wiedzy, w tym w wyniku analizy zgłoszeń
  • aktywna współpraca z innymi zespołami w zakresie merytorycznej zawartości bazy wiedzy, inicjowanie zmian w jej strukturze oraz zapewnienie sprawnej obsługi procesu aktualizacji zamieszczonych w bazie materiałów
  • projektowanie standardów obsługi telefonicznej i zgłoszeń poprzez help desk pracowniczy
  • ścisła współpraca z zespołami obsługi kadrowo – płacowej w celu kompleksowej obsługi zgłoszeń
  • monitorowanie terminowości realizacji zgłoszeń przez I i II linię wsparcia
  • monitorowanie zmian w przepisach powszechnie obowiązujących, przepisach wewnętrznych Banku i aplikacjach wykorzystywanych w usługach HR w celu aktualizacji bazy wiedzy oraz wiedzy podległych pracowników
  • projektowanie narzędzi służących badaniu jakości pracy zespołu, analiza wyników tego rodzaju badań, sporządzanie raportów i rekomendowanie działań usprawniających

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • znajomości przepisów prawa pracy, podstawowych zasad naliczania wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń oraz zasad realizacji w Banku dodatkowych świadczeń pracowniczych
  • znajomości funkcjonalności aplikacji wykorzystywanych przez pracowników współpracujących z SAP (HR-SAM, e-SOWA)
  • zdolności szybkiej obsługi aplikacji informatycznych i szybkiego przyswajania zmian w tych aplikacjach
  • komunikatywności, dyspozycyjności, terminowości oraz umiejętności współpracy z zewnętrznym i wewnętrznym klientem biznesowym
  • dobrej umiejętności i doświadczenia w planowaniu i organizacji pracy, motywowaniu i zarządzaniu zespołem pracowniczym
  • umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania niestandardowych problemów
  • umiejętności przygotowywania pisemnych wyjaśnień w opraciu o przepisy i znajomość procesów HR w Banku 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.