Miejsce pracy: Warszawa
Jednostka: Biuro Jakości
Komórka: Zespół Badań Jakości
Nr ref.: CEN/339/04/2014
Wymiar etatu: 1
Rodzaj umowy: umowa na zastępstwo
Termin zgłoszeń: 09 maja 2014

Główne zadania:

  • prowadzenie badań dotyczących standardów jakości obsługi klientów,
  • prowadzenie badań dotyczących satysfakcji i lojalności klientów,
  • współpracę z firmami badawczymi realizującymi badania na zlecenie Biura,
  • analizę i przygotowywanie raportów z prowadzonych badań na potrzeby komórek organizacyjnych Banku.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki studiów: socjologia, ekonometria, metody ilościowe, matematyka, ekonomia, marketing, bankowość, finanse),
  • doświadczenia w badaniach marketingowych/jakości/rynku/opinii publicznej po stronie firmy badawczej lub klienta,
  • znajomości problematyki badań rynku w obszarze klientów sektora finansowego,
  • wiedzy w zakresie produktów oferowanych przez banki,
  • umiejętności planowania i organizacji pracy własnej,
  • umiejętności szybkiego przyswajania nowych informacji, otwartość na zmianę,
  • zdolności obserwacji i zapamiętywania sytuacji,
  • prawa jazdy kat. B.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.