Miejsce pracy:Płock
Jednostka:Dom Maklerski
Komórka:Punkt Obsługi Klienta w Płocku
Nr ref.:CEN-DM-1272
Termin zgłoszeń:04 czerwca 2013

Główne zadania:

  • zapewnienie kompleksowej obsługi klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów oferowanych przez Dom Maklerski,
  • aktywne budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami,
  • współpracę z innymi komórkami w Banku,
  • realizację wyznaczonych strategicznych celów: sprzedażowych, rozwojowych i edukacyjnych,
  • podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • praktycznej i szerokiej znajomości palety produktów i usług rynku kapitałowego,
  • doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku (preferowani będą kandydaci posiadający doświadczenie zawodowe w domu maklerskim)
  • doskonałej umiejętności organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
  • realizacji powierzonych zadań i orientacji na wynik,
  • łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.