Miejsce pracy: Płock
Jednostka: Dom Maklerski
Komórka: Punkt Obsługi Klienta w Płocku
Nr ref.: CEN-DM-1272
Termin zgłoszeń: 04 czerwca 2013

Główne zadania:

  • zapewnienie kompleksowej obsługi klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów oferowanych przez Dom Maklerski,
  • aktywne budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami,
  • współpracę z innymi komórkami w Banku,
  • realizację wyznaczonych strategicznych celów: sprzedażowych, rozwojowych i edukacyjnych,
  • podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • praktycznej i szerokiej znajomości palety produktów i usług rynku kapitałowego,
  • doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku (preferowani będą kandydaci posiadający doświadczenie zawodowe w domu maklerskim)
  • doskonałej umiejętności organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
  • realizacji powierzonych zadań i orientacji na wynik,
  • łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.