Miejsce pracy:Wrocław
Jednostka:Oddział 7 we Wrocławiu
Komórka:Wydział Obsługi Klienta
Nr ref.:WRD-320
Termin zgłoszeń:27 maja 2012

Główne zadania:

• Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
• Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
• Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling).
• Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.

Oczekiwania:

• Wykształcenia wyższego (przy 2-letnim stażu pracy) lub średniego (przy 3-letnim stażu u pracy).
• Doświadczenia w sprzedaży produktów bankowych w obszarze klientów sektora podstawowego.
• Znajomości technik sprzedaży.
• Wysokiej motywacji do realizacji celów sprzedażowych i zawodowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.