Miejsce pracy: Wrocław
Jednostka: Oddział 7 we Wrocławiu
Komórka: Wydział Obsługi Klienta
Nr ref.: WRD-320
Termin zgłoszeń: 27 maja 2012

Główne zadania:

• Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
• Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
• Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling).
• Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.

Oczekiwania:

• Wykształcenia wyższego (przy 2-letnim stażu pracy) lub średniego (przy 3-letnim stażu u pracy).
• Doświadczenia w sprzedaży produktów bankowych w obszarze klientów sektora podstawowego.
• Znajomości technik sprzedaży.
• Wysokiej motywacji do realizacji celów sprzedażowych i zawodowych.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.