Miejsce pracy: Warszawa
Jednostka: Oddział 32 w Warszawie
Nr ref.: WAD-502
Termin zgłoszeń: 14 lutego 2012

Główne zadania:

• Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
• Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych.
• Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
• Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży.
• Nadzorowanie oceny opłacalności współpracy z klientami w przypadkach stosowania indywidualnych warunków cenowych.
• Podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji.
• Zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działalności oddziału.
• Zarządzanie ryzykiem operacyjnym.
• Pozyskiwanie klientów oraz zapewnienia efektywnej sprzedaży oferowanych produktów.
• Bezpośrednie nadzorowanie pracy podległych pracowników oraz dokonywanie jej oceny.
• Wspieranie działania podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania.

Oczekiwania:

• Minimum 2 letniego stażu pracy w zarządzaniu zespołem pracowników oraz sprzedażą produktów bankowych.
• Wykształcenia wyższego.
• Znajomości procedur i kompetencji na poszczególnych szczeblach zarządzania oraz strategii i planów operacyjnych Banku w obszarze bankowości detalicznej.
• Świadomości biznesowej i znajomości standardów jakości obsługi klienta.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.