Miejsce pracy: Gdynia
Jednostka: Centrum Restrukturyzacji i Windykacji
Komórka: Zespół Monitoringu Telefonicznego/Sekcja Monitoringu Telefonicznego
Nr ref.: GDD/048/10/2016
Termin zgłoszeń: 05 grudnia 2016

Główne zadania:

  • monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych przez Biuro działań restrukturyzacyjnych i windykacyjnych
  • obsługa telefoniczna wybranych grup wierzytelności trudnych klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych Banku
  • czynny udział w procesie odzyskiwania na drodze polubownej należności będących w zakresie obsługi Biura w Gdyni
  • monitoring spłat i realizacji umów, w tym obowiązków nałożonych na klientów w toku windykacji, a także w ramach zawartych ugód i porozumień dotyczących restrukturyzacji wierzytelności zawartych przez Biuro

Oczekujemy:

  • komunikatywności – ze szczególnym uwzględnieniem rozmów telefonicznych
  • dobrej znajomości obsługi komputera, w tym znajomości pakietu MS Office, biegła znajomość MS Excel będzie dodatkowym atutem
  • wykształcenia minimum średniego
  • wysokich umiejętności negocjacyjnych
  • dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności analitycznego myślenia, odporności emocjonalnej oraz sumienności, staranności i dokładności
  • dyspozycyjności – praca w systemie zmianowym

Oferujemy:

  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.