Miejsce pracy: Gdynia
Jednostka: Centrum Restrukturyzacji i Windykacji
Komórka: Sekcja Obsługi Dokumentacji
Nr ref.: GDD/070/11/2016
Termin zgłoszeń: 06 grudnia 2016

Główne zadania:

  • wsparcie komórek organizacyjnych CRW w realizacji czynności masowych
  • segregowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie dokumentacji
  • wsparcie procesu obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • utrzymywanie kontaktu z Oddziałami i innymi jednostkami Banku oraz z firmami zewnętrznymi współpracującymi z Bankiem w zakresie zadań przypisanych do zdań Sekcji
  • obsługa korespondencji dotyczącej sprzedaży wierzytelności – współpraca z podmiotami zewnętrznymi

Oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego
  • doświadczenie w realizacji zadań dotyczących obiegu dokumentacji – mile widziane
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarach usług finansowych oraz wiedza z zakresu windykacji, outsourcingu i sprzedaży wierzytelności
  • umiejętności analitycznego myślenia, komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, staranności
  • dyspozycyjności – praca w systemie zmianowym
  • znajomość języka angielskiego – mile widziana

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.