Miejsce pracy: Kościerzyn, Bytów, Słupsk, Elbląg, Iława, Kwidzyń, Tczew (obszar działania biura)
Jednostka: Centrum Administracji
Komórka: Zespół Nieruchomości i Kontraktów w Gdańsku
Nr ref.: GDD/149/12/2013
Termin zgłoszeń: 16 lutego 2014

Główne zadania:

  • Zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego nieruchomości zlokalizowanych na terenie działania Biura Administracji.
  • Organizowanie i uczestnictwo w kontrolach stanu technicznego nieruchomości.
  • Podejmowanie działań zmierzających do zapobiegania awariom, usuwanie skutków awarii oraz kompletowanie wymaganej dokumentacji w tym zakresie.
  • Uruchamianie, organizowanie i monitorowanie bieżących napraw i konserwacji.
  • Prowadzenie książek obiektu budowlanego oraz przechowywanie dokumentacji określającej stan prawny nieruchomości i dokumentacji technicznej obiektu.
  • Zapewnienie dostawy mediów do nieruchomości oraz odbioru odpadów.
  • Weryfikowanie naliczanych podatków i opłat w zakresie administrowanych nieruchomości, w tym wypełnianie deklaracji podatku od nieruchomości.
  • Wystawianie faktur VAT w zakresie gospodarowania nieruchomościami, kontrolowanie terminowości dokonywanych wpłat z tytułu wystawionych faktur.
  • Zapewnianie obsługi pokoi gościnnych oraz rozliczanie należności z tytułu ich użytkowania.
  • Uczestniczenie w działaniach mających na celu regulację stanu prawnego i przekształcania praw do nieruchomości.
  • Wystawianie dyspozycji księgowych związanych z  realizacją umów, zapłaty kaucji gwarancyjnych
    i ich zwrotu.
  • Uczestniczenie w prowadzonych inwentaryzacjach składników majątkowych oraz ich znakowanie, przemieszczanie, naprawa.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe.
  • Przygotowania zawodowego i doświadczenia w zarządzaniu/ administrowaniu nieruchomościami.
  • Znajomości przepisów prawa w zakresie zarządzania/administrowania nieruchomościami.
  • Umiejętności pracy pod presją czasu przy dużej różnorodnych realizowanych zadań.
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.
  • Dyspozycyjności oraz gotowości do częstych podróży służbowych.
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office.
  • Dokładności, rzetelności, sumienności, dobrego kontaktu w pracy z klientami i pracownikami Banku.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.