Miejsce pracy: Jastrzębie Zdrój
Jednostka: Oddział 1 w Jastrzębiu Zdroju
Komórka: Zespół Obsługi Klienta
Nr ref.: KAD/037/02/2014
Termin zgłoszeń: 02 marca 2014

Główne zadania:

  • Planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań Sekcji składającej się z kasjerów-dysponentów.
  • Realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań sekcji, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla kasjerów-dysponentów oraz monitorowanie wykonania planu.
  • Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich oraz promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych.
  • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami jakości.
  • Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych.
  • Zarządzanie ryzykami występującymi w Sekcji.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego.
  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów i sprzedaży produktów bankowych.
  • Doświadczenia w pracy w obszarze klienta detalicznego.
  • Bardzo dobrej znajomości produktów bankowych kierowanych do klienta indywidualnego.
  • Znajomości zagadnień merytorycznych oraz procedur związanych z zakresem realizowanych przez komórkę zadań kasowo-skarbcowych.
  • Umiejętności zarządzania zespołami pracowniczymi, w tym dobrej organizacji pracy, motywowania, zarządzania procesem sprzedaży.
  • Kreatywności i inicjatywy we wsparciu pracowników w realizowaniu działań sprzedażowych.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.