Miejsce pracy:Rybnik
Jednostka:Oddział 1 w Rybniku
Komórka:Zespół Obsługi Klienta
Nr ref.:KAT-1235
Termin zgłoszeń:12 września 2013

Główne zadania:

  • Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
  • Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
  • Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling).
  • Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego.
  • Doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów bankowych (mile widziane w przypadku legitymowania się wykształceniem wyższym, w przypadku wykształcenia średniego doświadczenie zawodowe w obszarze finansów jest warunkiem koniecznym)
  • Znajomości produktów bankowych skierowanych do klientów indywidualnych.
  • Znajomości technik sprzedaży.
  • Chęci i determinacji do pracy w oparciu o cele sprzedażowe.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.