Miejsce pracy: Bielsko Biała
Jednostka: Oddział 1 w Bielsku Białej
Komórka:
Nr ref.: KAT-245 (umowa na zastępstwo)
Termin zgłoszeń: 24 września 2013

Główne zadania:

  • Identyfikowanie potrzeb klientów napływających do oddziału w zakresie ich obsługi w celu:
    - przekazania podstawowych informacji o ofercie produktowej oraz materiałów informacyjnych i promocyjnych,
    -kierowania ich do właściwych pracowników oddziału lub urządzeń samoobsługowych,
    -zapewniania wsparcia w korzystaniu z urządzeń samoobsługowych.
  • Monitorowanie funkcjonowania urządzeń samoobsługowych w oddziale,
  • Realizację działań mających na celu rozładowywanie kolejek oraz identyfikowanie przyczyn
    ich powstawania, inicjowanie działań eliminujących te przyczyny, 
  • Zapewnianie aktualizacji oraz właściwej ekspozycji materiałów informacyjnych i promocyjnych
    w oddziale.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego.
  • Doświadczeniazawodowego w sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Znajomości produktów bankowych skierowanych do klientów sektora podstawowego.
  • Komunikatywności.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.