Miejsce pracy: Łódź
Jednostka: Centrum Bankowości Zdalnej
Komórka: Zespół Sprzedaży MSP
Nr ref.: CEN/140/02/2014
Termin zgłoszeń: 28 lutego 2014

Główne zadania:

  • planowanie, organizowanie oraz wsparcie pracy zespołu Doradców MSP,
  • aktywizację sprzedaży, w tym sprzedaży wiązanej celem realizowania planów sprzedaży poprzez zdalne kanały obsługi klienta (telefon, e-mail),
  • zapewnienie obsługi klientów zgodnie z przyjętymi w Banku standardami,
  • uczestniczenie w realizacji zadań w zakresie promocji wizerunku i oferty Banku,
  • identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań, w tym wynikających z planów sprzedaży oraz podejmowanie działań zaradczych.

 Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość,
  • minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw,
  • doświadczenia i wiedzy w obszarze kierowania pracą zespołów sprzedażowych,
  • dobrej znajomości produktów z oferty Banku, Grupy Kapitałowej Banku oraz banków konkurencyjnych,
  • dobrej znajomości procedur bankowych i kompetencji na poszczególnych szczeblach,
  • znajomości strategii i planów operacyjnych Banku,
  • znajomości ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności prawa pracy, prawa bankowego, kodeksu cywilnego
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.