Miejsce pracy: Sędziszów
Jednostka: Oddział 1 w Sędziszowie
Komórka:
Nr ref.: KRD/171/02/2014
Termin zgłoszeń: 05 marca 2014

Główne zadania:

  • Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
  • Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
  • Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling).
  • Realizację transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów, rozliczanie kasy.
  • Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.

 Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego.
  • Doświadczenia w sprzedaży, bezpośredniej obsłudze klientów lub obsłudze kasy (doświadczenie
    w bankowości będzie atutem).
  • Znajomości technik sprzedaży, umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i tworzenia z nimi właściwych relacji.
  • Dobrej znajomości obsługi komputera.
  • Dokładności, podzielności uwagi, otwartości na potrzeby klientów.
  • Orientacji na wynik, gotowości do pracy w oparciu o indywidualne plany sprzedaży.
  • Dodatkowym atutem będzie ukończony kurs kasjera walutowo-złotowego.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.